Bardonecchia

hotels in Bardonecchia

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bardonecchia

Reviews over Bardonecchia

• 9Peter Strooy24-01-2019

Fantastisch en zeer gezellig Italiaans ski-oord

Bardonecchia is een geweldig fijn, knus en gezellig wintersportplaatsje, net op de Italiaans/Franse grens. Supermooie en geweldig geprepareerde pistes met een totale lengte van ruim 120 km. Zeer kindvriendelijk ook. En uiteraard zat fijne restaurantjes met overheerlijke Italiaanse gerechten. Verbazingwekkend kalm op de ruime pistes en ook nog eens heel betaalbaar. Skipas voor de hele week voor het hele gebied en alle liften €160,-. Wij sliepen in een superleuke AirB&B, met alle gemakken en zelfs een eigen parkeergarage, op ongeveer 600 meter van de pistes. Dit alles op 1085 km vanaf Rotterdam, 1 km na de Frejus-tunnel. Prima route bestaande uit alleen maar snelwegen.

• 8Uitgaanslevenn

• 10Skigebied beginners

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Elise F.05-02-2011

Séjour inoubliable

Pistes excellentes, bon enneigement, navettes régulières ..

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 9Après ski

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Lisa20-01-2010

Bardonecchia... Voor echte skifanaten!

Bardoneccchia is meer dan een skioord alleen, het is ook een gezellig en typisch Italians stadje. Zowel voor gevorderde, als beginnende skiërs een echte aanrader!

• 9Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 8Après ski

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 5Anne06-09-2006

Ik ben hier vaak geweest met mijn au-pairfamilie. Bardonecchia is natuurlijk bekend van de Winterspelen 2006. Doorgaans komen er veel Italianen uit Turijn en over het algemeen is het er rustig, in de weekends vaak wat drukker. Gemiddelde toerist is dus Italiaans en anders vaak Engels. In de omgeving zijn mooie wandelingen te maken en voor kinderen is er veel vertier: mooie speeltuin en veel outdoor-activiteiten (soms zelfs gratis)! Bardonecchia zelf vind ik redelijk ongezellig..Niets bijzonders. Wel goed bereikbaar: per auto en per trein. Het oude gedeelte van het centrum (centro storico) is wel leuk, maar erg klein. Skieën in Bardonecchia kan prima, redelijk wat variatie en relatief rustig op de pistes! Ook veel skischolen voor kinderen aanwezig.

• 5Cultuur
    • 8Omgeving