• Type accommodatie

hotels in Bardolino

Reviews over Bardolino

Fantastische accomodatie!

Marieke Bronk, 5-8-2017
    Prachtig hotel, vriendelijk personeel. Kamers keurig en zeer schoon, eten uitstekend met keuzemogelijkheden naast het dagmenu. Ligging prachtig direct aan het Gardameer, geen hinder van andere gasten, zelfs niet van de naastgelegen camping. Een dikke pluim voor het hardwerkende en vriendelijke personeel.

Prachtige locatie

Jeanette, 27-9-2016
    Een redelijk ouderwets hotel. 95% Duitse gasten. 95% 65 plussers. Wij hadden de gerenoveerde Dames kamer, prachtig ingericht en brandschoon. Ontbijt was smakelijk maar eetzaal erg warm. Zwembad lekker groot met veel ligbedden en gratis badlakens. Locatie Lido is geweldig aan het prachtige Gardameer, lekker grasveld en super uitzicht.

Heerlijk relaxed hotel

Pascale, 18-9-2016

Mooie ruime kamers, van alle gemakken voorzien. Fijne badkamer. Balkon aan de voorzijde van het hotel. Uitzicht over het Gardameer.

Restaurant op de bovenste verdieping met ook weer een geweldig uitzicht. Wij hebben logies met ontbijt geboekt. Ontbijt is erg goed met alles wat je maar zou kunnen wensen, inclusief Prosecco en showcooking.

Zeer behulpzaam personeel. Fijn kleinschalig tuin met goed ligbedden.

Wij hebben genoten.

Centrum van Bardolino op 500 meter afstand.

Niet erg geschikt voor kinderen.

Super locatie ! Zwaar verouderd hotel

fam dupon, 16-8-2016
    Knus en sfeervol hotel ! kamers stoffig en oud. Als je 65 plus bent aanrader ! Voor gezinnen niet geschikt. Prijs kwaliteit echt te duur !

Prachtige accomodatie op geweldige locatie

marieke vd zand, 27-7-2016
    De eerste keer voor ons in Italië. Du Lac et Bellevue is een prachtige accommodatie direct aan het Gardameer. De kamer (juniorsuite) is ruim en zelfs met drie personen is er plaats genoeg. Het keuzemenu van de dag in het restaurant is uitstekend en de porties normaal zoals het hoort waardoor een 5-gangen menu hier heerlijk is en je voldaan maar niet vol bent, erg prettig. Alles is hier keurig schoon, het personeel is uitermate vriendelijk en erg behulpzaam. Ook de parkeerplaats voor de auto die zich op een steenworp afstand bevindt ziet er perfect uit, met een afgesloten poort waar dus niet iedereen kan komen. Wij zijn uiterst tevreden en komen hier zeker terug!
Bardolino scoort een 8,4 uit 10, op basis van 267 reviews