We hebben een aantal aanbieders voor Banjul voor je op een rij gezet:

Reviews over Banjul

Super

Renske Woortman,
    18-1-2019

Super hotel goed verzorgd lekker eten en iedereen was super vriendelijk

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fantastich, heerlijk en volgend jaar weer!

Angelique,
    25-3-2018

Het was een heerlijke vakantie met geweldig en vriendelijk personeel van het hotel wat er alles aan deed om het volledig te maken. In de directe omgeving niet veel te doen maar voor een paar euro ben je waar je het wel kan vinden indien je hier behoefte aan hebt!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

geweldige vakantie!!!!!

AW,
    23-8-2015

In 1 woord TOP!!!

Jan 2014 zijn wij hier geweest, we zijn veel luxe gewend maar hadden hier niet veel van verwacht maar alles was top!

Heerlijk eten, heerlijk gezwommen, relaxed, goede massages en vriendelijk personeel!

Wij hadden een eigen gids om mee op pad te gaan dit was super! Niet aan te raden om met reisorganisatie te gaan dat is zo nep..

Wij hebben het echte gambia gezien.

Komen zeker terug naar dit prachtige indrukwekkende land!

Heerlijk weer in januari!! Zeker 30 graden met n heerlijk windje... savonds echt heerlijk.

Gereisd anders in januari 2014

Heerlijke kerst

APW Reitsma,
    23-6-2015

Uitstekende bediening, prima sfeer en erg schoon. We wilden een betaalbare kerstvakantie en dat hebben we gekregen. Zon zekerheid was het belangrijkste, een weekje actief met excursies en een weekje helemaal niks. Gambia kan dit bieden. Gaan we weer naar Gambia dan sowieso naar dit hotel. Kerst en Oud/Nieuw waren ook erg bijzonder, volledig verzorgde avonden waar veel aandacht aan werd besteed.

Gereisd met partner in december 2014

Prima hotel

Cor,
    1-3-2015

Laico Atlantic is een prima 4 sterren hotel. Service is goed. Mensen zijn vriendelijk. Alleen personeel in de receptie mogen nog wel een lesje klantvriendelijkheid. Door de dreiging van ebola was het hotel hooguit 25% bezet. 1x verblijf kan men eten in het ala carte restaurant. Men geeft hier echter op onverklaarbare wijze geen ruchtbaarheid aan. Hierdoor is het restaurant bijna iedere avond leeg. Erg jammer omdat het eten en de service daar top is.

Er zijn nieuwe bedjes bij het zwembad en op het strand.

Gereisd met partner in februari 2015