We hebben een aantal aanbieders voor Bangkok voor je op een rij gezet:

hotels Bangkok

We hebben een aantal aanbieders voor Bangkok voor je op een rij gezet:

Reviews over Bangkok

Goed hotel als uitgangspunt voor diverse excursies

Doornberg pannekoek,
    17-12-2018

Perfect hotel in Bangkok! Ontbijt kan vanaf 5 uur, ideaal voor geboekte excursies. Aanrader is fietstour o.l.v. gids.

Gereisd met partner in november 2018

Super

Annabel,
    28-11-2018

Vriendelijk personeel, lekker eten, schoon verblijf en goed gelegen

Gereisd met partner in juli 2018

Aanrader

Maureen Ursem,
    17-11-2018

Dit jaar voor de 2e keer verbleven. Een groot hotel, met prima kamers, wel iets verouderd. 2 Heerlijke zwembaden. Ontbijt is echt een aanrader. Onder het hotel zitten vele winkeltjes waar je goedkoop kleding kan kopen. 7/11 om de hoek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Top Hotel

leon,
    19-8-2018

Fijn hotel goed onderhouden.

goede prijs kwaliteit verhouding.

heerlijk ontbijt

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima hotel voor kort verblijf

Dianne en Manon 3mtt,
    18-5-2018

Het ontvangst en het inchecken in het hotel verliepen ondanks dat we met een grote groep waren soepel. De uitstraling van het hotel en de kamers waren goed. De kamers zijn een beetje gedateerd maar verder oke. Alleen de badkamer was wat minder, erg vaak moeten douchen met lauw/koud water. Lift in het hotel was erg langzaam waardoor traplopen vaak nog sneller was. Het ontbijt was prima, er was genoeg keus en voor iedereen wel iets lekkers. Het personeel was erg vriendelijk, ze deden graag hun best om je te helpen. Ook het zwembad was een pluspunt, het water was lekker verkoelend en je kon bij de receptie gratis een handdoek krijgen voor aan het zwembad. De locatie van het hotel was prima! Op zo’n 10/15 minuutjes lopen van Khao San Road en altijd een taxi of tuktuk in de buurt. Op de gedateerde kamers en de douche na dus een prima hotel om in te verblijven!

Gereisd met vrienden in mei 2018