• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Baltimore

Reviews over Baltimore

• 5Wouter27-06-2015

Mwoah...

Ik zou er niet voor omrijden.

• 4Cultuur
    • 6Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in januari 2015

• 10Rm de Crom 10-01-2015

Onverwacht mooie oude stad, veel historie.

basiliek/ Kathedraal van Baltimore is de oudste van de VS. Goede rondleiding. Nationaal aquarium. Watertaxi door heel de stad. Inner Harbour en Fells Point, oude centra. Onverwacht heel groene stad, veel kinder speelplaatsjes, kinder musea.Orioles stadion.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2014

• 9niki06-05-2013

Inner Harbour prachtig

De Inner Harbour is een prachtig stukje stadsvernieuwing. De jachten tegen de skyline van Batimore is zo mooi dat het niet echt lijkt. De boekenwinkel in een oude Electriciteitscentrale mooi. Het is er zeer levendig

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in april 2013

• 8Vincent Van Roy06-04-2008

Onbekende stad voor veel Europeanen - en daarom helaas ook onterecht onbemind. Nochtans heeft de stad massa's troeven. Leuke musea, goede wandelzones (niet evident in autogek USA !), prachtige winkels, betaalbare en kwalitatief goede restaurants met goedkope verse zeevruchten (de befaamde 'Maryland Crab'), een mooi groen hinterland en een fantastisch nachtleven in de Nederlands aandoende historische wijk Fells Point. Bovendien is Baltimore een goede uitvalsbasis om Washington DC (tip: neem de trein en dan de metro in DC !) te verkennen of om professionele redenen er naartoe te gaan (reistijd: een dik uur).

Enige nadeel: de criminaliteit in sommige verloederde stadsbuurten, niet te vergelijken met onze steden !

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd in april 2008

• 7Jeroen09-07-2007

Naar Baltimore geweest om een wedstrijd van de Orioles te bekijken. Na de wedstrijd gezellig in het centrum rondgekeken en gegeten. Leuke en gezellige stad.

• 9Uitgaanslevenn
    • 5Omgeving