• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Balatonfüred

Geweldig hotel, super al inclusive

Jansen, 12-1-2018
    Je loopt zo uit het hotel het strand op. Bedden staan er waar je op kunt liggen. Dit hoort allemaal bij het hotel. Kiosk zit bij het strand. Eten is er genoeg. We zijn al zes keer geweest. Het personeel is fantastisch. Ik neem altijd kazen voor ze mee! Overdekt zwembad zit er bij. Bowlingbaan! Geen toetjes, maar gebakjes als dessert, in buffervorm. Twee keer warm eten, heerlijk!

Geweldig

Christiaan, 25-5-2017
    Het hotel heeft zeer goed eten. Kamers waren zeker in orde.

fantastise plek

vd rakt, 10-9-2014

rustige omgeving

uitzicht is mooi

personeel is klantvriendelijk

eetgelegenheid en eten is perfect

kamers beetje klein maar goed bed

alles is schoon

Oud, maar goed hotel

Anneke, 31-7-2014

Toen ik de andere reacties las vroeg ik me af wat we mee zouden gaan maken.

Maar dat is ons 100% meegevallen. De kamers zijn niet groot, maar wel schoon. De bedden zijn prima. alleen de badkamer mag wel iets moderner. Vooral het erg hoge bad. Als je niet sportief bent kost het enige moeite om over de hoge rand te klimmen. Ook het doorspoelen van het toilet vergt wat keacht. Het enige minpuntje van de kamers is het ontbreken van de airco. Wij sliepen aan de voorkant en hadden weinig zon, aan de andere kant zou het vast nog warmer zijn geweest.

Ook zijn de kamers erg gehorig. Om de volgende morgen van de buren te horen wat we allemaal gezegt en ik gezongen had is niet prettig. En de hele tijd fluisteren is ook niet alles.

De klachten over het eten zijn ons ook vreemd. De grote eetzaal is netjes en eenvoudig ingericht, maar het eten is prima. Zowel het ontbijt als het diner zijn prima. Ruime keuze voor elk wat wils. En ja, je bent in Hongarije dus is het altijd iets anders dan thuis.

Balatonfüred scoort een 7,9 uit 10, op basis van 95 reviews