We hebben een aantal aanbieders voor Bairnsdale voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bairnsdale voor je op een rij gezet:

Reviews over Bairnsdale

Goed hotel, onderhandeling mogelijk ;-)

Jeroen & Maartje,
    30-3-2012

Wij zijn hier voor 1 nacht geweest, op doorreis. Hotel is goed en service heel goed. Gratis wassen, Internet, etc. Bairnsdale is niets speciaals.

Gereisd met partner in december 2011

Rustig gelegen

Peter,
    21-2-2012

Hotel is gevestigd in een paar heel mooi gerestaureerde Victoriaanse herenhuizen in een buitenwijk van Bairnsdale. Het is goed onderhouden, lekker ouderwets comfortabel ( een beetje Engels) ingericht. Wij hadden een grote kamer aan de voorzijde, comfortabel ingericht, met een prima bed. Het sanitair was schoon en goed. Het restaurant ( druk bezocht) heeft een kleine, maar kwalitatief goede kaart. De ontvangst was hartelijk, maar het maakte een beetje rommelige indruk.

Parkeerruimte achter het hotel was voldoende.

Gereisd met partner in oktober 2011

Goede overnachtingsplaats

kees,
    3-1-2010

Prima lokatie voor 1-2 nachten. Gratis gebruik van was-en droogmachines. Weinig te beleven in het dorp zelf.

Gereisd met partner in januari 2006