Baiersbronn (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Baiersbronn (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

Neckermann

hotels Baiersbronn (Zwarte Woud)

Neckermann

Reviews over Baiersbronn (Zwarte Woud)

Perfect

Henry,
    1-12-2018

Zeer goed hotel voor weinig geld

Je krijgt waarvoor je betaald.

Kamers zijn eenvoudig maar schoon.

Eigenaar is zeer behulpzaam.

Ontbijt is gewoon goed

Mocht je het avondeten niet lekker vinden dan is het geen probleem om een andere maaltijd te krijgen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Super fantastisch volgend jaar weer.

Ger Valk,
    4-11-2018

Het is een fijn hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding een goede gastheer .

Een goed ontbijt en afwisselend diner.

De kamers zijn schoon en worden ook iedere morgen schoongemaakt.

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooi hotel.

Cees,
    29-10-2018

Mooi hotel op een goede locatie. Prima schone en ruime kamers. Ontbijt en diner goed.

Gereisd met partner in oktober 2018

een verblijf in Hotel Rappen is een prima keuze

Arie en Marijke van der Hel,
    2-10-2018

Wij werden vriendelijk en zeer gastvrij ontvangen door de dhr. Stoffer die ons goed informeerde voor een weekje vakantie in Hotel Rappen, de kamer, het ontbijt, diner en ons ook nog wat toeristische tips aanreikte in de directe omgeving van Baiersbronn. Alles wat je hoopt te vinden op een kamer in deze prijsklasse bleek aanwezig te zijn tot en met een ruime en schone badkamer en toilet.

Het personeel was alle dagen even vriendelijk en niets was hun teveel gevraagd. Het dagelijkse 3-gangen diner was voor ons meer dan voldoende en mocht je soms iets niet lusten kwam er zonder meer iets anders op tafel. Ook het ontbijt, met dagelijks verse broodjes, was redelijk uitgebreid en zo kon je de dag dan ook goed beginnen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zeer aan te bevelen.

Fam. Snijders,
    13-9-2018

Wij hadden een standaard kamer geboekt. Uitstekend. Ruime kamer, 4 bedden, zeer schoon, mooie ruime badkamer met ligbad en balkon met stoelen.

Mooi zwembad met sauna, mooi en zeer gevarieerd gemeubileerd buitenterras voor de hotelgasten.

Voldoende gratis parkeergelegenheid direct bij het hotel. Laadpaal 17 KWh (gratis?) Voor elektrische auto's op 400 mtr. van het hotel.

Het eten was voortreffelijk. De bediening en de hoteleigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij.

Kortom een top verblijf gehad. Alles in het hotel was zeer schoon.

Gereisd met partner in september 2018