• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Baguio

Reviews over Baguio

• 9kees hogendoorn16-08-2013

Fantastisch plek

Het is de plaats om af te koelen na een strandvakantie in bijv. Boracay, de mensen zijn buitenlanders gewend en kunnen over het algemeen goed engels praten, op de marken moet je als alle andere in azie, niet standaard betalen maar afdingen. Het hart is Burnham park, en alles is op loopafstand, ook gezellige eettentjes waar je voor onze begrippen bijna voor niks een lekkere maaltijd krijgt.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

december 2012

• 5Joyce15-06-2007

wij hebben 1 nacht in baguio overnacht toen we onderweg waren naar Banaue, we sliepen in hotel veniz. ik zou er zeker niet langer blijven als 1 dag (alleen om door te reizen) en daarna snel weer verder. het stinkt er echt errug, en de stad heeft je verder weinig tot nix te bieden.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Stranden

Gereisd in juni 2007

• 8Stefan13-06-2006

Ik vind Baguio een geweldige stad omdat het alle faciliteiten heeft zoals Manila maar niet voor niets de cleanest and greenest town of the Philippines genoemd. Ik ben er ook een huis aan het bouwen met een aangetrouwde neef en zou iedereen willen adviseren om de stad te bekijken als je in de buurt bent. De mensen zijn heel zakelijk ingesteld maar ook zeer vriendelijk en attent. Het klimaat is doordat het op grote hoogte ligt zeer aangenaam voor nederlanders. Overdag een graadje of 26 en 's avonds een graad of 16. En zijn naald bomen in overvloed dus dat zegt al iets over het klimaat. De beste tijd om te gaan is van october tot februari want dan is het weer het beste. Stranden zijn er in Baguio zelf niet omdat het zo hoog ligt maar in een uurtje met de bus voor 1 euro ben je op het strand.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur