Bad Wiessee

hotels in Bad Wiessee

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bad Wiessee

Reviews over Bad Wiessee

• 8Monique23-06-2017

Prachtig stadje aan het meer

In juni 2012 zijn wij (koppel met hond) een kleine week in Bad Wiessee geweest. Wij verbleven in Haus am Kurpark in een appartement. Prachtige omgeving, je kunt een mooie wandeling langs het meer maken. Het uitzicht is dan erg mooi, je kunt aan de overkant de plaats Tegernsee zien liggen. Rondom het meer is het heel schoon, overal zijn hondenpoep zakjes te pakken. Vlakbij in Rottach ligt een gondelbaan naar de Wahlberg, vanuit de cabine werkelijk een fenomenaal uitzicht op de Tegernsee. Hotel Wittelsbach am See heeft een terras hoog gelegen met uitzicht op het meer, en is ook toegankelijk voor niet gasten van het hotel. Één van de mooiste vakanties qua omgeving die wij in Beieren hebben doorgebracht.

• 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Puck Bijloo19-03-2014

Gezellig dorp aan een prachtig meer.

Leuke omgeving om een paar dagen te wandelen, zowel in de winter als in de zo er.

• 8Zorg voor natuur

februari 2014

• 9sonja Docx09-07-2013

een rustig plaatsje aan de Tegernsee

Bad Wiessee is het gezelligste en rustigste plaatsje aan de Tegernsee. Men kan er mooi wandelen langs het meer en genieten van de avondconcerten op de kiosk aan het meer.Vele gezellige terrasjes nodigen uit om iets te eten of te drinken.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2013

• 9joriskremers05-03-2012

Mooie plaats aande Tegernsee tussen hoger bergen!

Heerlijk tussenstop voor de wintersport.

• 9Sfeer in stad

februari 2012

• 8fam.schlepers slagharen14-01-2009

een topper

Bad wiessee ligt in een schitterende omgeving,Een leuke plaats,je kunt er heerlijk eten ,het is niet erg geschikt voor de jongeren die willen uitgaan,maar meer voor de genieters van natuur,wandelen e.d.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Jolanda van Halm01-10-2008

Gezellig dorpje

Het dorpje zelf bied niet zoveel, maar voldoende om er uit eten te gaan en benodigde inkopen te doen Er zijn verschillende, goede restaurants zoals een Vietnamees en een zeer goede Italiaan dichtbij het hotel. Verder veelal hotelrestaurants.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2006

• 8Annelies van Garderen25-08-2008

lieflijk plaatsje

bad Wiessee is een lieflijk plaatsje rondom zijn de bergen.... het ligt aan een prachtig meer. Toen wij er op vakantie waren was er een seefest...geweldig....

• 10Omgeving
    • 7Stranden