We hebben een aantal aanbieders voor Bad Suderode voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Suderode

het was heel goed

H. Evers,
    30-12-2011

Het was een goed weekend en een prachtige omgeving.wel voor heraling vatbaar

Gereisd met vrienden in januari 2011

Een prima plek, zeker voor motorrijders

Gerard en Astrid Oude Pekela ( NL ),
    6-6-2011

Wij hebben met een kleine club motorrijders er 3 nachten verbleven bij Betty en Andre. We waren met 6 motoren en 2 auto's, daar er 2 kleine kinderen mee waren. Voor de ouders met kind was er een kamer met een keukentje en daarbij een ruime badkamer en een sfeervol terras. Op dit terras hebben we ontzettend veel plezier beleefd. Overdag en s'avonds heb je een geweldig uitzicht. Vanaf het terras zie je een uitkijktoren midden op de berg. Vanaf de uitkijktoren kun je de omgeving van Bad Suderode overzien en heb je kilometers zicht. Het is even klimmen maar dan heb je ook wat. Bettty en Andre staan open voor alles. Als ze iets voor je kunnen betekenen dan zijn er voor je. Het eten was naar mijn mening dik in orde. Betty kwam zelfs even persoonlijk naar de kamer om te informeren hoe laat wij graag ons eten wilden hebben. Zeker als je net een tourrit achter de rug hebt is dit heel prettig. Betty en Andre, bedankt voor de gastvrijheid en verder heel veel succes.

Gereisd met vrienden in juni 2011

heerlijk relaxt voor een paar dagen ertussen uit.

Tom en Ingrid,
    9-5-2011

Van 1 t/m 4 mei in pension Felsengrund overnacht in een driepersoonskamer, was ruimte genoeg voor 2 volwassenen en een kind. Hartelijke ontvangst en we voelden ons zeer op ons gemak.Ontbijt was prima en de ligging van het pension is zeer gunstig om uitstapjes te maken. Het zwembad in het dorp is op loopafstand van het pension en was ook 's avonds open.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Geweldige plek en geweldige ontvangst en verblijf

Liesbeth van der Meer,
    3-12-2010

We kwamen om uit te rusten en nieuwe energie op te doen en dat is mede met de dank aan Betty en Andre zeker gelukt wij komen nog een keer terug

Gereisd met partner in november 2010

plezierig en gemoedelijk pension

Mieneke,
    28-11-2010

Vriendelijke ontvangst door Andre en Betty,

er heerst een "thuis gevoel"

We sliepen in de torenkamer,erg knusjes met mooi uitzicht,

lekkere douche, heerlijk gegeten,prima ontbijt!

Een barretje waar je even kan zitten hebben we wel een beetje gemist, maar...

er is een ruimte waar je kan zitten, iets kan drinken,tv kan kijken, je schrijft op wat je hebt genuttigd en rekend later af,

misschien wat meer sfeer aanbrengen in die ruimte dan is het helemaal oke!

Het eerste advent weekend met sneeuw,kerstmarkten,gluwein, met de stoomtrein door de sneeuw naar de Brocken waar het sprookjesachtig mooi was !

Wat wil je nog meer!

We hebben een super weekend gehad!

De negatieve beoordelingen (gelukkig niet veel) snappen we helemaal niks van

Betty en Andre bedankt en veel succes!

Groetjes Nico en Martina, Bert en Mieneke uit Bovensmilde

Gereisd met vrienden in november 2010