hotels in Bad Marienberg

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bad Marienberg

Reviews over Bad Marienberg

• 8bobg21-09-2012

Leuk dorpje

Klein dorp waar toch verrassend veel winkels en terrasjes zijn. Genoeg keuze qua restaurants. Op loopafstand een wildpark, zwembad, blotevoetenpad en bos en rivier voor wandelingen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9M. v.d. Lugt14-07-2010

een aanrader

wij komen al 13 jaar in Bad Marienberg en we hebben er zeker nog geen genoeg van. Rust,natuur,vele restaurants,vriendelijke mensen.Je kunt er alle inkopen doen die je nodig hebt.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2010

• 9M.v.d.Lugt13-11-2009

wij komen er al 12 jaar (is dit genoeg?)

Wij hebben al 12 jaar het zelfde vakantiehuis.Het is er rustig en nog niet verpest door massatoerisme. En alle facilite3iten zijn binnen handbereik.Slagers, bakkers .restaurants,supermarkten,apotheken,zwembaden,wandelroutes.Probeer het eens.

Gereisd met partner in november 2009

• 9Dhr. M. v.d. Lugt29-03-2008

mijn vrouw en ik komen al 11 jaar in Bad Marienberg.Het is voor ons een rustpunt.Wij hebben een vakantiewoning in Langenbach 1 km van Bad Marienberg vandaan.Bad Marienberg heeft ca.6 restaurants leuke winkels een warenhuis.En...het is nog niet toeristisch.Er zijn hele mooie dingen te zien in de omgeving.Houdt u van rust en toch genoeg om u te ontspannen? Ik raadu aan om eens naar Bad Marienberg te gaan.

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur