hotels in Bad Liebenzell

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bad Liebenzell

Reviews over Bad Liebenzell

• 10Gabi01-08-2018

Zum 4. Mal dort

Liebenswerter Ort, viele Wanderwege, Freibad, Kurpark sehr schön. Im Kurpark Restaurant kann man an mehreren Tagen in der Woche tanzen. Mit der Konuskarte freie Fahrt im Regionalverkehr .

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Marcel17-06-2014

Rustig dorpje

Aangezien wij op doorreis waren hebben wij weinig van het dorp meegekregen, maar het zag er in ieder geval gezellig uit.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Nicole Giersch02-09-2013

Toller Kurzurlaub

Von Bad Liebenzell haben wir nicht also viel gesehen, da wir nur 4 Tage mit unseren kleinen Kindern ausspannen wollten und nicht großes Programm wollten.

juni 2013

• 7Bettina Huijskes30-07-2013

Verloren charme

Bad Liebenzell is helaas op zijn retour. Veel restaurantjes zijn gesloten. Leuke winkels zijn er niet (meer?). Pluspunt: het gemeentelijke zwembad en het kleine station op loopafstand. Leuke camping.

• 3Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

juli 2013

• 8Bert en Ank Putters05-08-2010

weinig te doen

Weinig tot geen restaurant....Je bent daar snel uitgekeken. Plaatsen dichtbij hebben meer zaken en winkels.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in juli 2010

• 3de lange19-08-2007

Entree van de camping zag er een beetje verwaarloosd uit, geen kampwinkel, geen vermaak voor kinderen. Eg mooi zwembad. Weinig privacy als je in stacaravan of challet verblijft, staan dicht tegenover elkaar, slechte bedden iedereen klaagde daarover. Omgeving wel erg mooi. Vakantie geboekt bij touroperator.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur