Bad Hofgastein

hotels in Bad Hofgastein

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bad Hofgastein

Reviews over Bad Hofgastein

• 10Laura15-11-2020

Voor herhaling vatbaar!

Nu een ander appartement gehad en het was weer heerlijk. Alle appartementen zijn volledig uitgerust om een luxe vakantie te hebben. Mooie omgeving, in alle jaargetijden aan te raden.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Skigebied beginners
    • 10Skigebied gevorderden
    • 10Après ski

juni 2020

• 6Janneke22-06-2019

Voor natuurliefhebbers

Voor natuur liefhebbers prima. Niet veel te beleven voor oudere jeugd behalve prachtig Alpenthermen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

juli 2018

• 9Hans Wermers30-10-2018

Prachtig, super genoten

Wij waren hier in de zomer om te wandelen en te fietsen. Verder heerlijk ontspannen in nabijgelegen Hallenbad. Appartement ligt in centrum dorp en daardoor op loopafstand van voorzieningen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 8Skigebied beginners

Gereisd met partner in september 2018

• 8Marc26-01-2018

Super ski wellness vakantie in hotel Norica

Skilift gaat in januari vroeg in de morgen open, maar ook vroeg dicht. Normaal zou dit een nadeel zijn, maar door de lonkende wellness in de Alpen Therme is dit geen probleem. Goede skibusverbinding naar Angertal en Dorfgastein.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Skigebied beginners
    • 7Après ski

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Steve Vandenbussche24-08-2017

Mooi wandelgebied

een onbekende streek voor ons maar toch een mooi wandelgebied. De wandeltochten die je er kan maken zijn heel goed aangeduid ook op hun website https://www.gastein.com/en/active/summer/hiking/hiking-trails-map/

Er werd gezegd dat de bussen gratis waren in Bad Hofgastein maar dat is enkel maar de Citybus!!

augustus 2017

• 8Etienne en familie16-07-2017

mooie streek

Mooiste, typisch Oostenrijks dorp van het Gastein Tal. Verschillende supermarkten zoals Billa (2), Hofer, Spar, vele winkels, sfeervolle straatjes en dorpsplein. Prachtig, rustgevend wandelpark met tal van bruggetjes die over het riviertje liggen, dat door het dorp loopt.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8chantal09-03-2017

mooi skigebied

wat ik minder vond is de ski bus lang wachten ! en het aanschuiven aan de ski trein naar boven .

• 8Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden
    • 8Après ski

februari 2017

• 8marloes14-09-2016

leuk stadje

bad hofgastein is een leuk dorp. elke week word er op het kaiser franz platz iets georganiseerd. fanfare, barbecue. vanuit het dorp loop je naar de schlossalm waar je met het treintje en gondel naar boven kan. vanuit het dorp is het ook mogelijk om met het OV te reizen. de citybus rijd van en naar het station. deze bus is gratis. als je in het gasteiner dal bent, maak gebruik van de gasteiner card, met deze kaart krijg je korting bergbanen en andere bezienswaardigheden

• 7Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in september 2016

• 9Sophia26-03-2016

Gezellig en winkelrijk dorp.

Genoeg keuze in shopwinkeltjes. Diverse gezellige en lekkere restaurants. Ligging van het dorp in het meest gunstige zonrijke gebied van het dal.

• 9Cultuur
    • 9Skigebied beginners
    • 7Après ski

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10Fam. Eisinga07-02-2016

Heerlijke ontspannen vakantie gehad

Mooie omgeving en met een salzburgerland card kun je voor weinig geld (€62,- pp voor 6 daagse kaart) gratis naar vele atrakties en sauna's en zwembaden enz. Zeker aan te bevelen. We zijn al 2x naar salzburgerland geweest en komen ook zeker nogmaals terug. We hebben genoten van deze vakanties. We zijn in de zomervakanties geweest.

• 10Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2015