Bad Hersfeld

hotels in Bad Hersfeld

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bad Hersfeld

Reviews over Bad Hersfeld

• 8Aart12-09-2015

Leuke stad met rijke historie

Gezellige oude stad, rijk aan historie

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 7haka100109-08-2014

Alleraardigst plaatsje

Het zag er allemaal netjes uit. Voetgangerszone met winkels. Mooie vakwerkhuizen en andere gebouwen. Waardering eigenlijk 7,5 maar dat kan ik niet opgeven.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2012

• 9mjwj23-12-2011

Prima vakantie bestemming

We hadden een heerlijk huis met prima uitzicht! Het huis was erg schoon en de hond mocht mee, ook was het weer er prima. Erg vriendelijk eigenaren.We waren een tas vergeten die zij keurig naar ons gestuurd hebben. Met in de tas twee pakken koekjes.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2011

• 5Fam. Prins16-09-2007

in het stadje weinig leuke restaurantjes en niets meer te doen s'avonds ( sept)

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in september 2007

• 9FRANK & LINDA13-09-2007

FRANK & LINDA

Het is een mooi stadje met een grote voetgangerszone, terrasjes en pleintjes. De oude vakwerkhuizen omkaderen het geheel. De gehele cite is omgeven met wandelparken vol met thema-tuintjes en allerhande fonteinen. Op de wandelwegen ligt overal asfalt en is toegankelijk voor mensen die niet meer zo goed te been zijn of rolstoelpatienten. Het is een kuuroord met bijpassende faciliteiten en richt zich meer op een ietwat ouder publiek of koppels die hun band willen verstevigen. Wil je wat kuieren tussen de winkels of in het park, ofwil je gewoon wat massage en sauna dan is BAD HERSFELD de uitgelezen plaats voor een mid-week.

• 9Omgeving

Gereisd in september 2007

• 10frank & linda11-09-2007

Het is een gezellig stadje met veel wandelgebied, zowel in de oude stadskern als buiten rondom. er zijn veel pleintjes en terrasjes. dit alles tussen mooie vakwerkhuizen. het is er allemaal heel netjes en de wandelpaden zijn allemaal voorzien met asfalt zowel in de parken als langs de rivier de fulda. de hotels zijn in functie van wat oudere gasten of koppels die er een rustig kuurweekje van willen maken. bad hersfeld is zeker te onthouden als citytrip of een weekje.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2007