Bad Herrenalb (Zwarte Woud)

hotels in Bad Herrenalb (Zwarte Woud)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Bad Herrenalb (Zwarte Woud)

Reviews over Bad Herrenalb (Zwarte Woud)

• 8Martin Groenendijk15-09-2017

Leuk plaatsje

Prima uitvalsbasis voor wandelingen in het Zwarte Woud en ritjes door de prachtige omgeving. Plaatsje zelf heft enkele winkeltjes, een prima conditorei en verschillende restaurantjes.

• 7Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 9Erik Jansen15-03-2015

Prachtige natuur

Het Zwarte Woud is een uitgelezen plek voor een sportieve vakantie: wandelen, wielrennen, mountainbike en zelfs skien. Het kan allemaal.

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

februari 2015

• 7Angeline Gloudemans19-08-2012

Rustige omgeving

Het is een mooie en rustige omgeving. Wij zijn er met name naar toe gegaan om mooie motor tourtochten te kunnen rijden. En dat is gelukt.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 9ACEBear05-08-2012

Rustgevend groen en omgeven door hoge bomen

Bad Herrenalb biedt de mensen die rust zoeken een zeer groen, boomrijke omgeving en parken. Het is niet voor mensen die houden van een bruisend avondleven want daarvoor zijn de adembenemende avonden te ingeslapen. Er is weinig avondleven naast de wel gezellige terrasjes en horeca. Ga lekker wandelen en rondkijken maar er zijn vooral activiteiten overdags.

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2012

• 4bhermans113-07-2012

Oude vergane glorie

We hebben in het dorp rondgelopen... Dit kuuroord heeft duidelijk betere tijden gehad. Leegstaande oude hotels en leegstaande panden geven dit stadje een sombere indruk. Komen hier wel toeristen, voor ons een vraag??? Het dorp straalt een Belle Epoque stijl uit.... helaas is die tijd honderd jaar voorbij... Voor ons nooit meer vrees ik.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 2Sfeer in stad

juli 2012

• 9Hubert und Anneliese07-10-2010

Wanderer und Ruhesuchende herzlich willkommen

Naurfreunde und Wanderer und Ruhesuchende sind hier richtig !

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2010

• 0stefan hage20-12-2008

Super gezellig!

Bad Herrenalb, ik had er nog nooit van gehoord, totdat ik in 2006 naar het EK voetbal ging in Stuttgart. In Bad Herrenalb zat ons hotel. Het is een klein maar O zo gezellig plaatsje. Een mooi parkje waar je lekker kan lopen en gezellige tentjes waar je wat kan inkopen of lekker gaan eten. Het is een oud dorpje met een echt duits-gevoel!

Gereisd met vrienden in juni 2006

• 8Fam B.19-08-2008

wij hebben genoten!

We zijn van 1 t/m 3 augustus in Bad Herrenalb geweest, er waren dat weekend Kloosterfeesten en dat was echt een succes! Erg gezellig, veel kraampjes, kindermarkt, streekproducten van mooie kwaliteit en heel gezellig allemaal zitjes met horeca, mensen in de "tiroler"kleding. 's avond nog gezellige muziek en vuurwerk. Wij gaan volgend jaar weer!

• 8Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7aukje30-04-2007

Hotel voor 2 a 3 nachten. Mooie omgeving. In het dorp zelf is niet veel te doen. Wel kun je mooi wandelen in de omgeving. Ontbijt goed en avondeten niet echt bijzonder. Kamer ouderwets maar wel voldoende ruimte.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd in april 2007

• 8G.M. Kramer04-05-2005

Mooi plaatsje voor een tussenstop van uw reis. Niet langer dan 2 a 3 dagen. Een tochtje over de Schwarzwald Hochstrasse is een aanrader. Vanaf Bad Herrenalb over de Hochstrasse naar Freudenstad en dan door het dal weer terug.

Gereisd in mei 2005

10 van de 11 reviews gezien