We hebben een aantal aanbieders voor Bad Harzburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Harzburg

Super fijne vakantie gehad

Joy,
    7-9-2018

Zeer fijn hotel, zeer ruime familiekamer met aparte slaapkamer groot balkon. Heerlijk omtbijt en diner buffet, voor ieder wat wils. Op maandag Griekse avond met grieks buffet en Griekse dans. Fijn zwembad en het strand op 2 minuutjes lopen. Wij gaan hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

supergoed hotel, zalig ontbijt en diner

brandje,
    8-9-2017

Hier doen ze alles om het naar je zin te maken. Prima bedden, ruime kamer (wel een beetje ouderwets,maar wat maakt dat uit?), centraal gelegen. Kamer wordt elke dag supergoed schoongemaakt. Het zeer uitgebreide ontbijt en het diner, met saladebuffet, laten niets te wensen over. Zeer vriendelijk personeel, je voelt je echt welkom. Buitenkant hotel is prachtig, in Jugendstil, zoals veel huizen in de deze mooie wijk! Restaurants, supermarkt en bakker op loopafstand. Ons is het supergoed bevallen! Wij hadden een arrangement via Voordeeluitjes. Super!

Gereisd met partner in augustus 2017

Perfect hotel in een aangenaam stadje

Alles perfect.,
    25-8-2017

De suite waarin wij logeerden was in een woord af. Bovendien was het half pension ook erg goed. Een heerlijk uitgebreid ontbijt en een lekker 4 gangen diner. Een aanrader

"Als een warm bad"

Guus,
    10-8-2017

Rustige ligging in een mooie wijk. Niet te ver van centrum. De familie en het personeel zijn heel hartelijk en behulpzaam. Mooie kamer met balkon en fijne bedden. Heerlijk uitgebreid ontbijt en diner! Prachtig restaurant (alles nieuw). Super wellness en splinternieuw! Kortom: Echt genieten!

Goed eenvoudig hotel

Bert Putters,
    23-7-2017

Wij hebben hier een nacht overnacht, vanwege terugreis uit Tsjechië. We hadden bij een aantal hotels gevraagd naar de prijs. Bij dit hotel konden we overnachten, dachten wij, voor € 67,= per nacht per kamer. Dit bleek de volgende dag per persoon te zijn. We hebben er heerlijk gegeten, maar met de wijn werd gesjoemeld. Op de kaart stond een andere prijs per glas en kregen ongevraagd een karafje. Het eten was uitstekend. Ook het ontbijt was goed verzorgd. De kamer was schoon en de badkamer super. We waren totaal per koppel voor een nacht € 193,= kwijt. Een arrangement is een stuk voordeliger en de mensen krijgen een vast menu waaruit kon worden gekozen.

Gereisd met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)