Hotels Australië

Reviews over accommodaties in Australië

Geweldig!!

Josine,
    11-1-2014

Wij hebben 6 weken door australie getrokken waarvan 3 weken in hotels. Dit was toch zeker onze favoriet. Met kop en schouders! We werden vriendelijk ontvangen en kregen de sleutel van ons huisje. Je moet een beetje denken aan centerparks. Eenmaal bij het huisje viel onze mond open. Een jacuzzi in de badkamer, heerlijk bed en een fantastisch uitzicht! Het ontbijd was heerlijk en veelzijdig. Ons huisje lag op loopafstand van het strand waarlangs wij een heerlijke wandeling hebben gemaakt naar het dorpje. We een kanttekening, je moet entree betalen voor het national park om bij de lodge te komen. Ook in het park hebben we een heerlijke wandeling gemaakt. Vergeet alleen echt niet genoeg water mee te nemen.

Gereisd met partner in maart 2013

'Tropisch' ingericht hotel

Annelies,
    4-12-2013

Laagbouwhotel. Geen lift, dus koffers zelf sjouwen de trappen op, tenzij er hulp is van personeel. Er is een kleinschalig zwembad. De kamers zijn royaal en net als de badkamer ietwat gedateerd. Groot balkon gelegen aan een doorgaande weg, waar we geen last van hebben gehad. Hotel ligt op een aantal honderd meter van de boulevard (Esplanada), Ontbijtbuffet inbegrepen en goed. Een nacht verbleven na aankomst op de luchthaven en vooraf aan onze campertour. .

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Aanrader!

Linsey,
    27-1-2013

Het hotel is heel centraal gelegen. Vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam. Verzorgde kamers. Uitgebreid ontbijt, lekker. TOP! Enige mindpuntje: haardroger deed het niet; maar dat vormt geen probleem als buiten de zon schijnt :-)

Gereisd met partner in januari 2013

Fijn hotel

Yomina,
    1-11-2012

Aan het einde van onze rondreis hebben wij drie nachten in dit hotel gelogeerd. Vriendelijke receptie, heel hulpvaardig. Grote kamer, schoon, fijne bedden en koffiezetmogelijkheden/ koelkast.

Ontbijt is goed: (geroosterd) brood, croissantjes, cereals, yoghurt, vers fruit, vleeswaren, kaas. Voor een meerprijs kun je ook een warm ontbijt krijgen.

Ook gegeten in het , in Cairns goed bekend staande, Balinese restaurant. We hadden de rijstafel, maar waren daar niet zo kapot van. Beter zelf iets van de kaart kiezen denk ik. Wifi is tegen een redelijke prijs verkrijgbaar.

Vanaf het hotel is het een leuke wandeling via de Esplanade naar het centyrum en de haven van het gezellig Cairns.

Gereisd met partner in oktober 2012

Alles klopte

Cuba2006,
    8-10-2012

Het hotel ligt op een goede locatie, op loopafstand van diverse bezienswaardigheden.

Het personeel is behulpzaam en vriendelijk en zorgen voor het ultieme vakantiegevoel.

Heerlijk ontbijtbuffet met alles erop en eraan, zelfs een kok die een heerlijke omeletje of scrambled egg voor je bereidt.

Als we in Sydney terugkomen zullen we zeker hier terugkomen.

Gereisd met partner in februari 2012