• Type accommodatie

• Strand

Loopafstand
  • Type hotel

Reviews over Aurach

Prima hotel, maaltijden ook goed, wandelen prima

M.Griffioen
    26-9-2017

In september mooi wandelen en fietsen, meeste liften open.

Een hotel zoals je kunt verwachten voor de prijs

Evert
    11-9-2017

Het was een zeer eenvoudig maar schoon hotel. Wij zijn gastvrij ontvangen en er werken vriendelijke mensen! De kamers zijn redelijk op z'n (oud) Oostenrijks ingericht, maar wel netjes. De matrassen liggen prima. Op elke vraag krijg je netjes antwoord. Ze werken klantgericht! Het ontbijt was eenvoudig maar wel voldoende. Elke avond heb je de mogelijkheid een keuze te maken uit twee verschillende menu's voor de volgende dag. De warme maaltijd wordt gepositioneerd op bord geserveerd. Alhoewel dit niet verkeerd is, moesten wij daar wel even aan wennen. Maar laat ik eerlijk zijn: De prijs en kwaliteit zijn wel in verhouding! En ons Hollanders zijn zuinig dus...... Misschien wel belangrijk om te weten dat je zelf shampoo en zeep mee moet nemen. De hele omgeving is echt de moeite waard voor een bezoek. Prachtig! Voor wifi kun je in de hal van het hotel plaats nemen. Wij hebben dat telkens met plezier gedaan, en onder het genot van een pilsje of een glas wijn de activiteiten voor de volgende dag voorbereid. Na 5 nachten zijn wij tevreden doorgereisd naar een hotel in Duitsland.