• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Aurach

Super verblijf

Carl Kestens
    7-8-2018

Fantastisch leuk hotel met een zeer aangename Nederlandstalige gastheer-eigenaar en zijn Oostenrijkse vrouw, met alle mogelijke sport- en ontspanningsgelegenheden.

Erg leuk

Jongebloed
    30-9-2017

Hechenmoos was een goed hotel. De ezels waar mee geadverteerd word bij touroperator blijken al drie jaar weg te zijn, tevens benoemd touroperator dat het een *** hotel is, zelf adverteren ze met **. Ligging aan de Thurnpass. Zell am see, gerlos, krimml en grossglockner allen tussen de 30 en 45 minuten rijden. Service was goed iedere middag was het weer thuiskomen en een schone kamer met opgemaakte bedden. Eten was gewoon goed en voldoende, wanneer er iets was dat je niet lust werd er een goed alternatief geboden.

Helaas zijn wij geplaatst in een verouderde hotelkamer boven de keuken van het hotel, wat niet het mooiste uitzicht heeft maar wel schoon en functioneel was. De drukke weg hebben wij niet als storend ervaren. Prijs kwaliteit zeg ik gewoon doen, het is geen miskoop wat je zult begaan.

Prima hotel, maaltijden ook goed, wandelen prima

M.Griffioen
    26-9-2017

In september mooi wandelen en fietsen, meeste liften open.

Een hotel zoals je kunt verwachten voor de prijs

Evert
    11-9-2017

Het was een zeer eenvoudig maar schoon hotel. Wij zijn gastvrij ontvangen en er werken vriendelijke mensen! De kamers zijn redelijk op z'n (oud) Oostenrijks ingericht, maar wel netjes. De matrassen liggen prima. Op elke vraag krijg je netjes antwoord. Ze werken klantgericht! Het ontbijt was eenvoudig maar wel voldoende. Elke avond heb je de mogelijkheid een keuze te maken uit twee verschillende menu's voor de volgende dag. De warme maaltijd wordt gepositioneerd op bord geserveerd. Alhoewel dit niet verkeerd is, moesten wij daar wel even aan wennen. Maar laat ik eerlijk zijn: De prijs en kwaliteit zijn wel in verhouding! En ons Hollanders zijn zuinig dus...... Misschien wel belangrijk om te weten dat je zelf shampoo en zeep mee moet nemen. De hele omgeving is echt de moeite waard voor een bezoek. Prachtig! Voor wifi kun je in de hal van het hotel plaats nemen. Wij hebben dat telkens met plezier gedaan, en onder het genot van een pilsje of een glas wijn de activiteiten voor de volgende dag voorbereid. Na 5 nachten zijn wij tevreden doorgereisd naar een hotel in Duitsland.

Goed tot redelijk , geen hoogstand

Ton
    22-8-2017

Wat er beloofd word en wat in de brochure staat komt niet goed over.

Snack stelt niets voor.

Aan komst borel niet gezien

Zwembad gratis toegang Bauer museum werd ook niet aangeboden