Sorteren

hotels Auckland

Reviews over Auckland

Handig als je een vroege vlucht hebt

Jaap
    16-4-2017

Ibis budget biedt uitstekende bedden vlak bij het vliegveld van Auckland. De opstijgende en landende vliegtuigen verstoren je nachtrust niet of nauwelijks. Heb je vroeg in de ochtend een vlucht, dan is deze accommodatie zeker een aanrader. Naast de ingang van het hotel is een café-restaurant waar je voor een redelijke prijs een smakelijke maaltijd kunt gebruiken.

Prima verzorgd hotel met goede service

Mooren
    25-3-2017

Perfect hotel vlak bij vliegveld, met autoverhuur bedrijven om de hoek. Met gratis 24 uurs shuttle bus. Wij hebben hier verbleven na late aankomst op het vliegveld, om vervolgens de volgende morgen de camper op te halen in dezelfde wijk. Zeer vriendelijk personeel, prima zwembad en comfortable ruime kamers.

Fantastisch gelegen vlakbij de haven

Jan & Emy Schaeffer
    9-1-2017

Het hotel oogt van buiten wat minder maar is van binnen erg mooi. Vriendelijk personeel en de kamers boven kijken uit over een deel van de stad met de Skytower altijd in zicht.

Lekker centraal gelegen hotel

Jan en Ellen
    29-10-2016

Hotel staat vlak bij SkyTower, maar dat is geen landmark om er te komen omdat er veel hoge gebouwen in de omgeving staan. Veel leuke dingen zijn hier op loopafstand. Ruime schone kamers. Gratis wifi en behulpzaam personeel. Naast het hotel is een kleine supermarkt, maar op 50 meter staat een veel grotere. In de directe omgeving zijn veel eetgelegenheden. Kamer heeft ook een keukenblok, zoals vaker in Nieuw Zeeeland..

Super mooie kamer

colinda
    7-3-2014

Heerlijk hotel. Prachtige kamer en super schoon. Appartement was van alle gemakken voorzien. Jammer dat wij er maar 1 nachtje verbleven. Had er nog wel wat langer willen blijven. De ligging ten opzichte van de stad was prima. Het personeel was vriendelijk. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Zwembad stelde niet zoveel voor.