We hebben een aantal aanbieders voor Aubière voor je op een rij gezet:

Reviews over Aubière

Aangenaam verblijf

Dina,
    10-12-2017

Wij waren heel tevreden over dit hotel "Campanile Clermont Ferrand Sud", gelegen te Aubière: de ontvangst was hartelijk en het personeel vriendelijk, de kamers waren gerenoveerd en proper, de bedden van goede kwaliteit. De parking is veilig (barrière blijft 's nachts gesloten). We hebben er lekker gegeten, zowel bij het ontbijt, als 's avonds en in het restaurant is zelfs aan een speelhoekje voor de kinderen gedacht. Het personeel is heel attent: mijn man zat met zijn voet in het gips we kregen eenvoudig op aanvraag per e-mail een kamer op het gelijkvloers. We keren zeker naar dit hotel terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Eenvoudig maar schoon

Jan Willem,
    11-8-2015

Dit hotel voor overnachting bezocht. Kamers zijn eenvoudig, niet groot maar schoon. Zeep, handdoekjes had ik niet verwacht voor die prijs. Matrassen waren bijna nieuw. Wel wat gehorig. De Wifi was meer dan okay. Op de gang zelf een magnetron voor het flesje van de baby. Het optionele ontbijt was heerlijk, het restaurantje was klein maar modern. We hebben er slechts geslapen en ontbeten. Ligt gunstig t.o.v. de snelweg en centrum.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

goed gelegen,goed voor 1 nacht

Geerinck Rita,
    31-8-2011

Het hotel is dichtbij de snelweg gelegen.

Kleine kamers( bed= stapelbed:onderaan 2persoons en erboven een 1persoonsbed).

Wastafel in de kamer, douche &toilet apart,klein en geen verhoogde douchebak.

Ontbijt goed en voldoende,kleine ontbijtruimte.

Afgesloten parking, geen restaurant.

Verschillende eetgelegenheden naast het hotel.

Tankstation in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011