• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Assen

Bijna fantastisch!

M P, 16-2-2018
    Op15022018 was er geen tv signaal. Dan maar even wat drinken in de bar. Helaas kon de barman niet verder dan een paar meter kijken, met als gevolg dat alle gasten die meer dan 20 cm hoger zaten, genegeerd werden. Jammer hoor! Steeds heen en weer lopen om de aandacht van het barpersoneel. De kamer was verder prima, de omgeving erg mooi, het eten lekker en de bediening vriendelijk.! Het ontvangst ook goed! Het verblijf, op dat punt na, erg geslaagd.

Midden in de stad met een fantastische omgeving.

J.Fit, 15-2-2018

Goed was het ontbijt en diner en de kamer(ruim)

Fietsen konden we kwijt maar was niet toppie.

Fijn hotel, maar veiligheid bovenal!

Kees en Wilma, 13-2-2018

Fijn hotel, ruime kamers, prima boxsprings en heerlijk ontbijt.

Mocht je willen boeken ,boek dan niet kamer 145!!

Tijdens ons verblijf kwam er met groot geweld een plafondplaat in de badkamer naar beneden. Terwijl ik in de badkamer was .Gelukkig niet geraakt maar scheelde niet veel.

Flink geschrokken

Er werd ons voor de laatste nacht een juniorsuite aangeboden maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt omdat we dat te veel gedoe vonden. Er is ons geen andere compensatie aangeboden voor de schrik!

fantastisch.

J.P. Windt, 11-2-2018
    de gecompliceerde busreis. Eerst vanuit Amsterdam naar verzamelpunt in Brabant en dan pas naar Drente. Het hotel maakte veel goed. Het was schoon, netjes en goed van eten en drinken .

Geweldig mooi gezellig alles is top

D.Veenstra, 10-2-2018

Niet naar de negatieve verhalen kijken

Die zijn niet waar

wij zijn al 4 keer geweest geweldig