Arraial d'Ajuda

hotels in Arraial d'Ajuda

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Arraial d'Ajuda

Reviews over Arraial d'Ajuda

• 9Jose09-08-2015

Een stukje paradijs

Wij waren met 4 volwassenen, maar is ook een aanrader met kinderen, die er volop aanwezig waren, maar dit is ietwat te vermijden als je rekening houd met de schoolvakanties in Brasil.

• 7Zorg voor natuur

Gereisd in februari 2015

• 9Rita13-03-2014

Prachtig

Ik vond arraial een leuk plaatsje. De omgeving is schitterend.

• 8Cultuur
    • 9Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in februari 2014

• 8Steven 21-02-2014

Very nice village

Arraial is much more laid back than neighbouring Porto Seguro, has an exciting nightlife and beautiful beaches. The transport across the area is easy, there are countless minibuses and a regular bus as well. Taxi's are also not too expensive.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 10jollykrik17-07-2013

Fantastische plek, zou er zo weer heen willen.

We hebben ontzettend genoten, zaten alleen buiten het seizoen. Het was er lekker rustig, misschien net iets te rustig. Er zit een groot openluchtzwembad, prachtig voor de kinderen en volwassenen. Het was alleen die periode gesloten vanwege onderhoud. Verder is er genoeg in de omgeving om te bekijken. Wij hebben die week een auto gehuurd, zodat we alle kanten op konden.. Is misschien een tip voor mensen die er ook heen willen. En als het niet zo ver weg was en de vlucht niet zo duur zou zijn, dan stapte ik zo weer in het vliegtuig om er nog 14 dagen te gaan genieten!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

mei 2013

• 8januario04-07-2013

muito bom

muito perto da praia,,, limpa e linda

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Stranden

januari 2013

• 8Marianne18-03-2013

Leuk dorp

Met de bus binnen 10 minuten in het dorp. Of lekker met de motorboys; brengen je voor de deur. In het dorp genoeg restaurantjes, winkeltjes. Vergeet niet om 6 uur 's avonds naar het kerkplein te gaan, waar het Ave Maria uit de speakers schalt. De avondmarkt met een hippie-achtige sfeer.

Alleen gereisd in januari 2013

• 9Janita & Gerlof 07-01-2012

Fantastisch stadje met mooie stranden

Arrial d'Ajuda is een erg mooie stad aan de kust. We zijn tijdens eind 2011 begin 2012 hier geweest (in een geweldig verblijf, nl Pousada Peki). Echt een aanrader : mooie stranden, mooie natuur en een plezierige bevolking.

• 9Stranden

december 2011

• 9Marisa Aragão15-11-2011

Férias maravilhosas!

Imperdível, sempre diferente e mantendo também os tradicionais pontos de comidinhas, etc, etc, não cansa nunca! Sou apaixonada pelo Arraial d'Auda, volto sempre que posso e fico sempre pensando na próxima vez!!

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Rudie06-05-2011

Geweldige Plek.

Een gewelidge plek om nog eens heen te gaan, u ziet boven de beoordeling van dit hotel. Als u dit hotel heeft geboekt dan heeft u een goede keuze gemaakt. Ik wil er zoiezo nog één keer heen.!

• 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2009

• 10Cipriana29-03-2010

destino fantastico para vacac tranquilas y seguras

Estuvimos 8 dias en Arrial. hospedamos en Mar Paraiso Hotel en la playa Mucuye , es un lugar muy hermoso para relajarse , cuenta con una piscina enorme para depues de la playa que cubre todo el parque , en resto es varato y se come muy bien . Entre las playas que mas nos gusto estan las de trancoso y espejo- Las playas de Arradial son muy lindas pero tinene piedras que son molestas y un poco de algas- El ambiente es seguro, muy autoctono .

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur