We hebben een aantal aanbieders voor Argelès-sur-Mer voor je op een rij gezet:

hotels Argelès-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Argelès-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Argelès-sur-Mer

Het is daar super genieten

Jolanda Neefjes,
    6-2-2018

Het is een camping met voor elk wat wils er is van alles te doen en de omgeving is fantastisch we hebben ons als gezin kostelijk vermaakt eten halen is goed en lekker op het park elke avond is er matinee en je zit plus minus 1km van het strand stap je in de auto en rij je in 10 min naar de supermarkt intermache daar is van alles te koop

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super plek, op loop afstand van het strand

R.Dietrich,
    24-6-2017

Mooie locatie buiten het drukke Argeles sur Mer.

Niet al te groot hotel met heerlijke kamers en een leuk zwembad met fantasties uitzicht.

Prima ontbijt, en een goede lunch.

Voor het diner moet je helaas ergens anders naartoe, maar dat is geen probleem .

Beneden aan het strannin la Racou zijn heerlijke restaurantjes.

We gaan zeker nog eens terug wanneer we in de buurt zijn, of op weg naar Spanje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Wederom zeer goed en prettig hotel

Bas,
    15-9-2016

Dit jaar voor de 4e keer dit hotel bezocht. Ditmaal met onze dochter van 2 die zich uitstekend heeft vermaakt in het hotel, met de de faciliteiten als de speeltuin en natuurlijk het zwembad. Daar was ze niet uit weg te slaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

mooie ligging, vriendelijk personeel met een maar

van luchem,
    21-8-2016

Mooie ligging vlak aan het strand. Vriendelijk personeel. Klein zwembad.verouderde kamer met onhandig ingerichte kleine badkamer. Lekker eten, maar 3 gangen diner wordt veel te snel na elkaar opgediend. Privé strand maar met dure huurzetels/parasols ( € 20 /dag) . geen strandbar. Dranken in het hotel (te) duur.

Waarborg voor handdoeken was onduidelijk vermeld op papier , waardoor we ipv €20 per persoon , maar €10 per persoon terug kregen. ( zeer stug managment).

Veel mensen van buiten hotel komen eten in hotel , en bezetten daarna alle zetels aan zwembad! vervelend.

Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer goed

10-8-2016

Zeer goede service en vriendelijke bediening cq staf

Gereisd anders in januari 2016