hotels in Ardara

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Ardara

Reviews over Ardara

• 7Ditta23-06-2013

klein dorp

waren in Ardara op een regenachtige en winderige dag in mei; weinig te beleven; wel heerlijk gegeten.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8Maarten Brouwer27-01-2007

Mijn vrienden uit Noord-Ierland namen mij er in mei 2004 naartoe voor mijn verjaardag. Fantastisch! Heel klein stadje met heel stijle hoofdstraat. Speciale sfeer. Ondanks slechte weer genoten van prachtige omgeving. Erg vriendelijke mensen. Wij hebben 6 van de 10+ pubs (2000 inwoners) bezocht. Grandiose pub met live muziek (o.a. Deirdre Bonner - koop haar CD 'Atlantic Bridges') op de hoek bij de hoofdstraat. Beste hamburgers in Europa (naar onze mening) bij Nancy's Bar. Zou liever vandaag dan morgen weer naar Ardara terug willen.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in mei 2003

• 8Ruben22-04-2006

Ik kom hier jaarlijks. Het is hier erg mooi, maar een beetje in verval. Het is ook een heel klein plaatstje, een auto is wel vereist om hier langer te zijn!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 7Stranden

Gereisd in april 2006

• 9Johann Lümmen18-01-2005

Wij komen al acht jaar in Adara Co.Donegal. Verbijven twee tot drie weken. Het is met de moojste plekken van Ireland voor ons.

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur