Reviews over Arcevia

Fantastische B&B in een zéér typisch kader

Cams Jos,
    8-10-2012

Een superleuke 5-daagse ( 6 ! ) vespa vakantie gehad in een rustige heuvelachtige streek met authentieke dorpjes. Fabrizio en Samira doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken ( doen zelfs méér dan je verwacht ). Heerlijke keuken met verse regionale specialiteiten in een gezellig kader met lekkere wijnen. Kortom een fantastische B&B in een 14 de eeuws kader ( smaakvol gerenoveerd ) met uitzonderlijk vriendelijke jonge eigenaars.

Je komt er als gast binnen en gaat er als vriend buiten.

Hier komen we zeker terug.

Rustig, sfeervol,zeer vriendelijke eigenaars

frans en deddie,
    21-9-2011

prachtige rustige plek,heerlijk zwembad,mooi uitzicht,heel vriendelijk eigenaars echtpaar waarvan fabrizio heerlijk kan koken. De kamers zijn heel sfeervol ingericht,

en allemaal verschillend.Als je niet van massatoerisme houd dan heb je hier een heerlijke vakantie.