Reviews over Arbois (Jura)

Eenvoudig, goed hotel bij het centrum.

basdekoning
    30-7-2013

In juli 2013 één nacht verbleven op doortocht naar Zuid-Frankrijk. Nog geen veertig euro betaald voor een overnachting voor twee personen. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn schoon, maar wel een beetje gedateerd. Het hotel ligt op een mooie plek bij het centrum van het leuke stadje Arbois.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

jaap imminga
    30-8-2010

Een eenvoudig hotel, schone (kleine) kamers. Ietwat gedateerd, maar met bijzonder vriendelijke gastheer en vrouw. Ontbijt was prima (beetje laat, maar dan dient men het later speciaal alsnog op).

Goede uitvalsbasis voor de omgeving.

Mooi authentiek Frans hotel, sober doch geweldige ligging

Ronnie en Liesje
    31-7-2006

Mooi authentiek Frans hotel, sober doch geweldige uitstraling, ligging is fantastisch aan het einde van het dal, vlak bij de waterval Les Tufs.