Sorteren

Reviews over Aqaba

Fantastich

Breggina
    9-4-2018

Wat een geweldig hotel, ik had recensies gelezen die niet goed waren maar daar klopt NIETS. Na.

Schone kamers, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant als op het strand. Iedere dag een fantastisch buffet ofwel bij ontbijt als bij lunch en diner.

Drie keer per dag gaat er een shuttel bus naar Aqaba.

Ik raad dit hotel echt aan, klasse.

Heerlijk verblijf nabij centrum

Margo
    18-11-2017

Prachtig ingericht hotel op ideale locatie aan de rand van het centrum. Het is een heel groot complex, maar het voelde toch niet heel massaal. Meerdere zwembaden in een mooie tuin. Vooral fijn om je eigen privé strand te hebben en niet elke dag met de bus naar de verder gelegen stranden te moeten. Op de stranden in het centrum ga je niet echt in je bikini liggen. Wel heel sfeervol om daar heen te gaan, vooral het zuidelijke strand waar de terrasstoelen bijna in het water staan.

Er waren wel wat kleine zaken die niet helemaal op orde waren, wat je wel zou mogen verwachten van een 5* hotel met de bijbehorende prijs. Dingen in de kamer die niet werkten of al een tijdje aan vervanging toe zijn. Daarnaast vond ik het jammer dat er niet op het strand bediend werd, terwijl er genoeg mensen rondliepen en het restaurant gelijk naast het strand ligt

eind februari

Dominique de meyer
    25-2-2017

Jordanië is voor ons een topbestemming als je in een korte periode cultuur natuur en rust wil combineren. We hadden prachtig weer. Movenpick tala bay heeft onze ver wachtingen volledig ingelost. Zwitserse standaarden. Rust klasse en service. Bier en wijn zijn aan de dure kant maar dat kan je verwachten in Jordanië . Met de Marina om de hoek kan je makkelijk een fles wijn of andere kopen voor schappelijke prijzen. Aanrader voor ons.

General Manager, General Manager , 28-2-2017

Beste Dominique,

Met vriendelijke groet,

Dan Benzaquen

Algemeen directeur

feest op het dakterras

Stella
    5-1-2017

Goede locatie, zeer correct personeel en een heerlijk dakterras waar live muziek gespeeld wordt en plotseling het hele dakterras begint te dansen! Waterpijp belachelijk duur maar wat een feest!

Ontbijt goed, kamer is netjes, als ik dan iets moet zeggen dan was het het uitzicht aan de straatkant maar verder prima.

Aanbeveling

De Moor
    31-1-2016

Ongelofelijk goed!!! Één negatief punt': geen all in te boeken want alcoholische dranken zijn peperduur . Accomodatie is schitterend. Tala Bay is wel een eindje van Aqaba.

Weer in november is er ideaal . In Aqaba wordt je met respect behandeld.

General Manager, General Manager , 4-2-2016

Met vriendelijke groet,