Antwerpen

Reviews over accommodaties in Antwerpen

Super!

Niek Bergans,
    19-4-2019

Fijn hotel op een super locatie. Midden in toeristisch centrum van Antwerpen. Zalige bedden en een geweldig ontbijt.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top !

Dominique,
    19-4-2019

Schitterende locatie , onmiddellijk bij het Centraal Station. Vriendelijk onthaal en mooie kamer . Uitstekend en vooral uitgebreid ontbijt . Gratis pianoconcert in de lobby door een andere gast was een leuke verrassing ! Ik kom zeker terug voor een weekendje !

Gereisd zakelijk in april 2019

Pim Scheper,
    16-4-2019

Mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamers, die iets gedateerd zijn, maar wel heel netjes en schoon. Heerlijk kunnen zwemmen en kunnen genieten van de sauna. De tramhalte naar het centrum is vlakbij, ideaal. Het ontbijt was er lekker en uitgebreid.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische ervaring!

Sandra Domen,
    10-4-2019

Heerlijk genoten van een zalige massage, sauna en bosdouche. Moeder en dochter helemaal zen naar huis gegaan. Ik tel al af naar de volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zalig genieten

Debbie tiereliers,
    21-3-2019

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in de forest lodge. Een fantastische ervaring! Gestart met een heerlijke duomassage, gevolgd door het genieten van mystic water. Wat een rust! Heerlijk buiten gegeten, alle comfort aanwezig. Een fantastische ervaring! Zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in maart 2019
    Wim, eigenaar, 22-3-2019

Dank je wel voor deze mooie woorden, Debby. Het is fijn te horen dat jullie zo van onze aanpak genoten hebben.

Het Nooz-team