We hebben een aantal aanbieders voor Antwerpen voor je op een rij gezet:

hotels Antwerpen

We hebben een aantal aanbieders voor Antwerpen voor je op een rij gezet:

Reviews over Antwerpen

Ideaal hotel na concert in het Sportpaleis.

Ineke,
    9-2-2019

Ideaal hotel om te overnachten na een concert in het Sportpaleis. Halte luchtbal is dichtbij en in het concertticket zit doorgaans gratis openbaar vervoer. Na het concert raak je zo ook vlot weg. Gratis parking voor de wagen. Eenvoudig hotel, eerder functioneel, niet voor een langer verblijf met vakantiegevoel. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet met zelfbediening. Vriendelijk personeel aan het onthaal.

Gereisd met partner in september 2018

Deze onthouden we.

Rietje,
    17-11-2018

Op het allerlaatste moment boekten we nog vlug even ' een hotelletje' in het Antwerpse: we gingen er een voorstelling bezoeken tijdens de Zomer van Antwerpen. Een van de laatste beschikbare mogelijkheden was dit hotel. Het is geen super romatisch hotel waar je met je pas verworven geliefde naar toe gaat, integendeel. Deze blokkendoos is saai en functioneel. Maar wel heel erg rustig gelegen, met kamers met goede bedden en het sanitair is ook in orde. Het ontbijt maakt alles goed.

De ligging is behoorlijk ver van de Markt. Te voet naar het centrum, zeker drie kwartier, bracht ons echter erg veel verrassingen, met als hoogtepunt een onverwachte hippe wijk die wij anders nooit ontdekt zouden hebben. Ook de directe omgeving is interessant, vooral voor jong uitgaanspubliek, met dans- en eetgelegenheden om de hoek. Erg groot voordeel van de locatie van dit hotel is de ligging vlakbij de rondweg en vóór het stuk waar altijd de files staan.

Gereisd met partner in augustus 2018

Sanne,
    11-11-2018

Modern hotel, schoon, prima ontbijt! Super leuk weekend gehad !

Gereisd met vrienden in november 2016

Gewoon goed

F lourenssen,
    24-7-2017

Op zo'n locatie een top hotel

Gereisd alleenreizend in januari 2017

Gezellige kamer

Yvonne,
    1-7-2017

Gezellige kamer in een een perfecte omgeving

Gereisd met partner in juni 2017