Sorteren

hotels Antwerpen

Reviews over Antwerpen

Leuk voor een paar daagjes

Simone Vat
    17-10-2018

Prima hotel schoon en ruime kmr verduisterende gordijnen ruime keus ontbijt zeer vriendelijk personeel op loopafstand van cs en de zoo en veel keus in de vele restaurants

Super hotel met goede ligging!

MerleB
    8-10-2018

Mooi hotel met super ligging, wij hadden een suite en deze was erg ruim en stijlvol ingericht. Goed ontbijt, niet heel standaard met bolletjes enz maar lekker brood en goed beleg.

Geweldig!

Jeffrey van Battum
    29-9-2018

Top verblijf gehad. Super vriendelijk geholpen door het personeel, lekker ontbijt en een geweldige kamer.

Lekker ontspannen bij Van der Valk

HENRY
    24-9-2018

Voor de eerste keer, 2 nachten ,in belgie- antwerpen

bij van der valk hotel

Erg tevreden vriendelijk personeel, mooie grote ruime kamers

restaurant eten a la carte ,heerlijke boterzachte entrecote met wat groentjes en frieten