Sorteren

Reviews over Antwerpen

Super hotel!

Kimberly Verhoeven
    17-8-2018

Wij hebben 2 nachten in dit hotel geslapen. Op 5minuten lopen zit de tramhalte die je binnen 10/15minuten naar het centraal station brengt voor €3 enkele reis p.p De bedden in het hotel lagen heerlijk, elke dag nieuwe handdoeken indien gewenst en je hoort niets van andere kamers of de hal als je in de kamer bent. Ontbijt is zeker aan te raden, er is voor ieder wat wils wafels/pannenkoeken/fruit en verschillende soorten brood. Eén klein min puntje is dat als je rookt je dat alleen kan doen bij de ingang van het hotel of op het terras. Maar al met al een super fijn hotel!🙏

Top Service!

Frank van Huet
    17-8-2018

Ik vind de sevice super goed!! We werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Personeel was ten alle tijden zeer vriendlijk. In de ochtend werden we verwend met een heerlijk uitgebreid ontbijt!! Ook veel respect voor de schoonmakers, kamer zag er iedere dag weer tip en top uit!!!! Het hotel verder zag er super netjes en verzorgd uit. En Lesley super bedankt voor je service, dat wordt zeer gewaardeerd (meneer van de receptie). De Keyser Hotel is zeker weten een aanrader, ik kom zeker weten nog een keer terug!!!

Shelbert Andrea
    17-8-2018

Ik vind de service fantastisch. Het personeel was ten alle tijden zeer vriendelijk. Kudos voor de schoonmakers die de kamer altijd weer tip top in orde brengen. Het ontbijt was ook prima, ik verliet het restaurant elke ochtend met een goed gevulde maag. Lesley (meneer van de receptie), 100 maal bedankt voor je fantastische service en klantvriendelijkheid!!!

De Keyser hotel is 100% een aanrader. Met een geweldige ligging, goede service en klantvriendelijk personeel is dit hotel zeker voor herhaling vatbaar.

Was voor 2 nachten helemaal goed!

Nimrod
    13-8-2018

Nette kamer met beetje achterhaalde badkamer maar alles doet het en is schoon.

Koffiemachine, koelkast, tv en onbeveiligde WiFi. Bedden zijn goed en de airco is top maar de schuifdeur kan ook open dus dat is fijn.

Ligt centraal buiten het centrum. Openbaar vervoer op 10 min. Ondbijt is uitgebreid, vers en dus heerlijk van genoten!

En dan de mini Spa onder het hotel, prima om ff een duik te nemen of de sauna de bezoeken.

Aanrader voor citytrip

Claudia
    13-7-2018

Goed ontbijt, heel vriendelijk personeel, goede afwisseling in de menukaart en grote porties. Voelden ons zeer welkom. Aanrader voor een citytrip in Antwerpen. Kamers kunnen een update gebruiken, maar desalniettemin was het daar prima vertoeven. Airco op de kamers was met het warme weer erg aangenaam.

Antwerpen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 1022 reviews