hotels Antwerpen

Reviews over Antwerpen

Redelijk hotel

Melanie, 19-5-2018

Was naar aanleiding van enkele recensies hier toch een beetje huiverig. Maar 100% meegevallen. Verwacht geen luxe, (We hadden standaardkamer) maar alles wat je nodig hebt is er. Vloerbedekking is er niet meer en ook ons raam kon open. Badkamer klein maar schoon. Douche ook lekkere straal. Airco werkte goed, dus temperatuur is goed te regelen.

Afstand tot centraal station/ dierentuin goed te lopen. En daarvandaan loop je zo naar de Meir.

Fantasiche verblijf gehad.

Evelien, 16-5-2018
    Kamer was perfect voor twee nachten en verblijf en personeel was erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Uitzicht was grandioos.

Shanna, 12-5-2018
    Samen met mijn vriend in dit hotel verbleven voor 1 nacht. Toen we aankwamen werden we vriendelijk geholpen door het personeel achter de bali. De hotelkamer (302) zag er super verzorgd en schoon uit. We hadden een prachtig uitzicht. Wij hadden de volgende ochtend ontbijt in het hotel. Dit was heerlijk. Veel keuze en verse broodjes. Ik raad dit hotel zeker aan aan andere mensen. Goed gelegen hotel midden in het centrum.

Simpel op zijn best

Huz, 11-5-2018
    Simpel hotel, ideaal voor een weekendje Antwerpen. Aardige behulpzame medewerkers

Aanrader voor een heerlijk verblijf in Antwerpen

T. Ottink, 3-5-2018
    Mooi hotel en erg centraal gelegen. Moderne en schone slaapkamer en in de ochtend een heerlijk ontbijt met genoeg keuze! Een aanrader is zeker even het dakterras te bekijken, mooi uitzicht vanaf hier. Leuke restaurants op loopafstand maar met een Velo fiets ben je ook zo in het centrum zelf.
Antwerpen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 1019 reviews