We hebben een aantal aanbieders voor Antwerpen voor je op een rij gezet:

hotels Antwerpen

We hebben een aantal aanbieders voor Antwerpen voor je op een rij gezet:

Reviews over Antwerpen

Mooie, ruime hotelkamer op prima locatie

WQN,
    5-1-2019

Superior kamer ruim, gladde vloer, modern. Groot genoeg om er makkelijk een derde bed bij te zetten. Voldoende kastruimte. Goed bed. Badkamer met douche in het bad met douchegordijn. Bad vrij smal.

Ontbijt was ruim voldoende, maar niet overdreven luxe. Locatie was top. Op loopafstand van bezienswaardigheden, winkelstraten en horeca. Voor herhaling vatbaar.

Auto parkeren in aangrenzende parkeergarage. Niet heel ruime vakken. Bij receptie zetten ze op de parkeerticket een korting.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Prima hotel!

AvD,
    3-1-2019

Prima hotel in wel een beetje een achterstandswijk (heel oud ook). De tram kan je lopend bereiken, waarmee je binnen 20 minuten in Antwerpen centrum bent. De kamer was schoon en van alle gemakken voorzien. Het eten was ook prima. Voor de rest hebben wij geen gebruik gemaakt van de faciliteiten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Toppie

Romeysa Berkhout,
    3-1-2019

Afgelopen 27 t/m 29 december samen met mijn vriend in het hotel verbleven. We hadden een economy kamer. Geen bad, geen probleem dit hoefde wij ook niet. Nette kamer. Bed groter dan verwacht, pluspunt ! Alles was goed bereikbaar, zowel de dierentuin als het centrum. Genoeg leuke plekjes om te eten. Ook het openbaarvervoer is goed te doen. Wij zijn met de trein gegaan naar Antwerpen centraal wat nog geen twee minuten lopen is van het hotel. De dierentuin is ook op tien minuten loop afstand, ook zeker een aanrader. Hoe het eten was weten wij niet, hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in december 2018

Hopelijk snel terug

Elice Leegwater,
    9-12-2018

Het uiterst vriendelijke personeel doet zijn uiterste best om tijdens het drukke ontbijt het iedereen naar de zin te maken. Ruime kamer met heerlijk bed, geen last van geluiden.

Gereisd met vrienden in december 2018

Nina Van Benten,
    7-12-2018

Ontzettend goed en erg vriendelijk geholpen door Lesley! Fijn ontvangst gehad, mochten de hotel kamers met elkaar vergelijken aangezien we daarvoor een ander hotel hadden geannuleerd.

Wij komen zeker een keer terug in de Keyser hotel!

Gereisd met partner in december 2018