Sorteren

Reviews over Antalya / Lara / Kundu

Super !!

Daphne
    13-11-2018

Super hotel !! Mooie grote kamers.

Alles was goed schoon. Mooie zwembaden met glijbanen. Leuk animatie team.

Genoeg te doen voor iedereen.

Het eten was ook goed veel variatie en tussen de middag lekkere broodjes kebab. Bij het restaurant aan het strand kun je van de kaart bestellen.

Pier party en schuim party was ook erg geslaagd.

Wij komen hier zeker weten een keer weer terug !!!

Kervansarayda tatil keyfi

Esra Kaya
    13-11-2018

Balayı çifti olarak İstanbul dan geldik. Kahvaltı Alacart oda süslemesi hepsi mükemmeldi. Kapalı havuz açık havuz sahil sauna hizmeti masaj spor salonu hersey var. Yemekler lezzetli. Çalışanları güler yüzlü samimi içtenler. Misafir ilişkilerinde olan Mert Beye ayrıca teşekkür ederiz. Sadece otel biraz daha bakımlı olabilir. Hersey için teşekkürler. 🙏🏻

TOP Kom volgend jaar terug

David Wauters
    13-11-2018

Prachtig hotel met alle voorzieningen.

Super vriendelijk personeel bij aankomst. Kamer en eten is top. En 's avonds de luxe aan de bar van een super vriendelijke barman Sephar. Top . Thx.

Kervansaray lara

Yunus
    13-11-2018

Hotele grup gezisi için geldik hoteldeki Resturant ve barlardaki personel sayısı az yetişemiyorlar yemekleri güzel değil yataklar yenilenmeli ve temizlik Personeli arttırılmalı safir bardaki canlı müzik coşkulu hotel konum olarak güzel ferah ozlem enerji süper ilgili teşekkürler

Heerlijk

Angelique
    13-11-2018

Was echt een super hotel. Je komt niets te kort. Helaas was de entertainment iets minder. Maar we hebben het super gehad.