Sorteren

Reviews over Antalya / Lara / Kundu

Super Lux Hotel

alex
    22-9-2018

een fantastische vakantie, heel lekker eten,vriendelijk al wat het moet zijn. Voor herhaling vatbaar. Super

Geweldige allereerste vakantie naar Turkije.

Fam theunissen
    22-9-2018

Super vriendelijk personeel goed eten goede sfeer.

Ligging is iets minder uit de kern.

heel goed

Edwin Bleiksloot
    21-9-2018

Het is een zeer mooi hou tel waar je tijdens je verblijf voortdurend in de watten woredt gelegd. A la carte eten bij de Japanner is zeer een aanrader. Verder is er super vriendelijk personeel wat heel de dag voor je klaarstaat.

De beste!

Annelies
    21-9-2018

Net terug van een super vakantie. We gaan al zeker 20 jaar naar Turkije, hebben veel goede hotels gehad ( nog niet één keer een misser), maar Limak Lara is de beste!

Waarom? Je hoeft hier zelf echt niets te doen, overal (muv van het strand) komen ze je de drankjes brengen, zelfs aan het zwembad! Het eten is ook erg goed, vooral omdat er kleine porties liggen en deze telkens aangevuld worden. De koks staan erbij, dus het is erg hygienisch. Ook bij het ontbijt worden de vleeswaren voor je opgeschept, daardoor zit niet iedereen erin te graaien, wij hebben dit als erg prettig ervaren. Het hotel zelf is groot en ruim. Er is altijd wel plek aan het zwembad en/of strand. De animatie, waar wij normaal gesproken geen behoefte aanhebben, is echt heel goed! Daar wordt absoluut niet op bezuinigd. Poolparties, pierparties allemaal perfect.

super

angelo
    21-9-2018

Alles was top we heb en ons goed vermaakt