Antalya / Lara / Kundu

We hebben een aantal aanbieders voor Antalya / Lara / Kundu voor je op een rij gezet:

hotels Antalya / Lara / Kundu

Reviews over Antalya / Lara / Kundu

Topper zeker een aanrader

Renoir nico,
    17-1-2019

Animatie is heel aangenaam

Het eten heel lekker buffet heel mooi met Thema Elke dağ

Heel Gast vrij en nederlands sprekende postive mensen

Heel verzorgd hotel en behulpzame mensen.

Gereisd met partner in januari 2019

Wauw!!

Eef,
    16-1-2019

Heerlijke vakantie gehad in Limak Lara. Het hotel ligt op twintig min rijden vanaf het vliegveld.

Super lekker eten en heel gevarrieerd.

Speciale dank aan YASIN van het teahouse nog nooit zo’n goede en vriendelijke ober gehad! :)

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
    Liane de Greef, Guest relations, 17-1-2019

Beste Eef,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij zullen uw bedankje doorspelen naar Yasin. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

grdesklara1@limakhotels.com

mooi voor een weekje weg

Barry,
    15-1-2019

Prima hotel; het weer zat alleen niet mee. Goede bediening. Vanaf 9 januari 2019 zit er een Nederlands sprekende man bij Guest Relations. Eten was lekker en er was volop keuze. Animatie was boven verwachting in het winterseizoen. Lara zelf is niet zo bijzonder, maar daar kan het hotel niets aan doen. Hamam in het hotel is prima, maar dubbel zo duur als even buiten het hotel, voor dezelfde service.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Goede acumentatie voor de prijsvergelijking

Vandennieuwenhuizen,
    14-1-2019

In deze tijd is het uitkijken wat het weerbericht geeft. de excursies waren fantasties.

we zijn naar de dorpjes geweest en we konden zien hoe de locale mensen ten werk gaan. Het eten in het hotel is geweldig en echte aanrader. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in januari 2019
    Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 16-1-2019

Beste gast,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Het Grand Park Lara Team

Kom snel weer terug

Jessica,
    14-1-2019

Het is een gezellig hotel vriendelijk personeel . Er wordt voor iedereen wat gedaan . Zelfs in januarie elke dag darten met eren is super gezellig

Gereisd met vrienden in januari 2019