• Type accommodatie

hotels in Antalya / Lara / Kundu

Reviews over Antalya / Lara / Kundu

Prachtig verblijf

Dimitry, 18-2-2018
    İk was hier helemaal alleen om mijn gedachten eens te verzetten de prijs stond me zeker en wel aan, ik ben hier voor 10 dagen de eerste zicht van het hotel is perfect qua indeling en dergelijke het personeel heeft mij heel goed geholpen en zeer vriendelijk, de kamer was zeer schoon en netjes.. het eten krijgt een dikke 10 van mij dan heb ik het personeel leren kennen van de Guest Relations Tulin Nuraiym en Abullah maar Nico was echt een schatje die deed uiterst zijn best. ik raad deze hotel aan iedereen voor groot en klein.
    Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 19-2-2018

Geachte Dimitry,

We zijn zeer verheugd het voorrecht genoten te hebben u in Grand Park Lara te verwelkomen.

Wij hechten grote waarde aan de tevredenheid van onze gasten en waarderen het ten zeerste dat u uw ervaringen met met ons deelt. Wij zijn heel blij als team erin geslaagd te zijn u een leuke vakantie te laten beleven en voor u het gevoel van thuis zijn te hebben kunnen creëren.

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Met vriendelijke groeten,

Het Grand Park Lara Team

Fijn relaxen in Grand Park Lara

DHR J. M. Janssen, 16-2-2018
    Wij hebben een prima ontvangst gehad. Wij hebben nog nooit een organisatie gehad die exact deed wat ze beloven. Wij waren in Februari 2018 daar voor een weekje eruit en hadden niet verwacht dat het allemaal zo goed geregeld was! Voor de mensen die graag geen zorgen hebben tijdens de vakantie is dit een aanrader. Na een paar fijne dagen werden we benaderd door de afdeling Guest Relations te dezen vertegenwoordigd door de zeer enthousiaste Abdullah; een Belgısch Turkse (Nederlandstalige) jongen.Ik wil daarbij nog kwijt dat het een organisatie siert dat ze graag wıllen weten hoe hun gasten zich thuis voelen waarbıj vrijwel iedere suggestie serieus wordt genomen! Met name de prima klantgerichte benadering van een serveerster genaamd Neslihan hebben in een onvergetelijke vakantie verzorgd.Ook de dame van de security, Emine was erg klantvriendelijk. Zoals gezegd.. Geweldig!!

Beste Gast,

Wij wensen u van harte te bedanken voor uw positieve recentie over ons hotel en onze medewerkers

Het was een groot genoegen om u te mogen verwelkomen in Grand Park Lara. Wij zijn heel blij te mogen lezen dat u een leuke vakantie heeft beleefd in ons hotel waar gasttevredenheid hoog in het vaandel staat.

Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Het Grand Park Lara Team

Voorbeeld voor veel andere hotels

Wim, 12-2-2018

Voor de 12e keer in "ons" hotel geweest en de 13e keer staat weer gepland. Dit geeft wel aan wat voor fantastisch hotel dit is. Zeer schoon en mooi groen. Strand met zeer veel ligbedden. Jammer dat de kussens op de ligbedden verdwenen zijn.

Eten zeer gevarieerd en iedereen die vindt dat het eenzijdig is moet maar eens voor 699,00 15 dagen in een hotel gaan zitten.

Tülay KARACAOĞLU | General Manager, CRM, 13-2-2018

Dear Wim,

Thank you very much for staying with us again. I appreciate your review and your continued loyalty to the Barut Lara. I am disappointed to read that you were not happy with the new sunbeds. I would like to inform you that old mattresses were replaced in accordance with the latest technology developments and raising hygienic standards. Again, thank you for taking the time to share your comments. It will be a great pleasure to welcome you back for another lovely holiday with us.

Kind regards,

Iedere keer voelt het als thuis komen

Frans en Carla Oliemeulen, 10-2-2018

Wij zijn al meerdere keren in dit hotel geweest, is ieder keer weer gezellig. Eten veel variatie en lekker. Bij het zwembad komen ze iedere keer langs met allerlei lekkers.

Zeer vriendelijk personeel.

Animatie is leuk, niet opdringerig, en goede shows in de avond.

Ook komen ze van het hotel vaak langs om te vragen of alles naar wens is. zelfs de generaal manager komt dit vragen. Kortom een heel leuk en goed hotel waar wij graag iedere keer naar terug gaan. Hebben weer 2 keer geboekt in 2018.

Fantastisch bevalen

B.ahmidi, 10-2-2018
    Het is en mooie accomodaties,rustig goed verzorgt. En zeer goede service klantvriendelijk. Iedeaal voor kinderen.
Antalya / Lara / Kundu scoort een 8,1 uit 10, op basis van 2905 reviews