Sorteren

hotels Antalya / Lara / Kundu

Reviews over Antalya / Lara / Kundu

Goed groot hotel , restaurant kan nog verbeteren

Vaessen
    15-7-2018

Groot resort en vol, zeer mooi zwembad en leuke glijbanen voor de kids, Kamers zeer groot met 60 m voor een 2 persoons kamer, Tegenvaller is de receptie, bij aankomst 4x terug moeten komen voor een kamer, toen we de kamer om 15.00 kregen bleek het dat er maar 3 bedden waren voor 4 personen. Hier ben ik ook weer 2 x voor onder geweest met steeds toezeggingen maar dit werd niet geregeld, uiteindelijk belde guest relations ons of alles naar wens was, deze regelde het wel snel. Helaas hadden we toch 4x te weinig douche handdoeken. Het restaurant is zeer groot met keuze genoeg, helaas is wel door de grote het eten koud als je eenmaal aan tafel komt deze niet altijd schoon zijn. Daar zitten nog wel wat verbeteringen in maar dat komt voornamelijk door de onderbezetting in het restaurant. Bij het buiten restaurant en bars is het wel goed geregeld. Maar al met al een geslaagde vakantie

Mooi hotel prachtig gelegen

Rick
    15-7-2018

Mooi hotel met goede verzorging uitstekend eten en zeer schoon. Iedere avond live muziek of show met een leuk animatieteam. Elke avond werd er wel iets georganiseerd. Het personeel is erg vriendelijk en het animatieteam is er elke dag om je te vermaken!

Wat een geweldige vakantie

Hoef
    14-7-2018

Als je echt een relaxvakantie gepland hebt dan moet je hier naartoe!

Wat een luxe, wat een service, wat een verwennerij!

Alle resorts die je ná saturnpalace boekt vallen volgens mij vies tegen als je zo'n

luxe hebt ervaren. Hier kennen ze het concept "all inn" tot in de puntjes.

voor herhaling vatbaar

fam. smits van mook
    13-7-2018

Geweldig voor jong en oud heerlijk eten mooie lokatie en een tof animatieteam

Een echte aanrader

Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 17-7-2018

Beste fam. Smits Van Mook,

Hartelijk dank voor het kiezen van Grand Park Lara voor uw verblijf in Turkije.

Wij zijn verheugd te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad en hopen dat u van Antalya heeft genoten.

Met vriendelijke groet,

Het Grand Park Lara Team

Heerlijk animatie team

Sanne
    13-7-2018

Ik heb hier echt heerlijke dagen gehad! Het eten was erg lekker en het animatie team was super enthousiast. Vooral Ibrahim deed het super leuk! Met hem kon je echt lachen. Hij zorgde ervoor dat ik me geen moment verveelde! De kamer zag er ook goed verzorgd uit. Al met al was het een super vakantie. Dit ga ik zeker nog een keer doen.

Antalya / Lara / Kundu scoort een 8,1 uit 10, op basis van 2924 reviews