Reviews over Antakya

Goed hotel tijdens rondreis

luc,
    25-9-2012

Daar er in dit hotel geen zwembad is, zou ik het niet echt een vakantiehotel noemen. Het dient vooral als stopplaats om de stad en omstreken te kunnen bezoeken. Het avonddiner was gewoon goed en het ontbijt viel best ook mee. Doordat er 2 trouwfeesten waren tijdens ons verblijf, was er wel wat lawaai tot in de late uurtjes.

Het hotel ligt op 100 meter van het museum en pal in het centrum. We maakten er dan ook een leuke avondwandeling tot in het park. We zagen vanop het balkon de rivier, de ezellige drukte en de bergen.

Bij de vele kleine benodigdheden in de badkamer was er ook een kam.

De badkamer was gewoontjes maar alles werkte naar behoren.

Doorreishotel

Marc en Marleen,
    23-9-2012

Goed hotel voor 1 of enkele nachten tijdens een rondreis. Je wordt aan tafel bediend, dus geen keuze. Het hotel oogt modern en net. De kamers zijn proper maar de airco is niet goed te regelen. In de weekends (vrijdag en zaterdag) zijn er huwelijksfeesten, zowel binnen als buiten. Wij kregen een kamer die uitgaf op het terras waar een feest ging plaatsvinden; op aanvraag kregen we een kamer aan de andere kant en hier hadden we geen last van lawaai.

Prima !

Maurits ,
    14-10-2011

Gped, niet al te groot hotel. Op ca. 2 km. van het centrum aan een vrij drukke boulevard (geen geluidshinder). Mooie kamers. Goede service. Wel een beetje smoezelige badkamer. Kan beter. Toch verbleven wij hier drie dagen/nachten tot ons genoegen. Veel gezien in de mondaine stad.

Fantastische Moment, Gebied en hotel!

Emre Tezel,
    16-2-2011

Deze hotel is een van de beste hotels waar ik in ben geweest!

Toen ik binnen kwam, werd mijn koffer meteen mee genomen naar mijn kamer, en kreeg ik een drank aangeboden.

Na dat ik mijn bewijs lied zien dat ik in dit hotel moet zijn, kreeg ik mijn hotel kamer sleutel.

Een van de assistanten bracht me naar mijn kamer!

Eenmaal in die hotel ben ik me gaan omkleden voor de zwembad, en werd ik ingelicht wanneer de maatlijden waren in deze hotel.

De eten was super lekker! Ik vind Turkse keuken altijd al lekker :)!

Er was van alles!

Kofte, borek, friet, brocolli, en nog velen meer!

Voor je kinderen is er ook veel plezier te beleven in dit warme gebied!

Ze kunnen o.a. Zwemmen, fitnissen, en Hotel games spelen die elke 16 uur aan de gang ging!

Zeker een mooie plek

Parisa,
    4-9-2010

Het hotel is heel lux vandaar ook de 5 sterren en het heeft bijna van alles

Je wordt er helemaal in de watten gelegd

Het is het zeker waard om daar je vakantie door te brengen!