• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Ankaran

Reviews over Ankaran

• 4Martine24-08-2018

Onvriendelijke winkeliers

Toen wij er waren in aug 2018 was het bloedheet. In de winkels weten ze ook van de warmte zo bot en onvriendelijk dat ze zijn. Ze gooien het wisselgeld nog net niet naar je kop

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Miriam26-05-2018

Gezellig klein, knus.

Heel klein dorp met een paar leuke terrasjes en Restaurants. Er was op het moment van ons verblijf een korenfestival. Dus super druk en gezellig. Vanuit de Camping heel makkelijk te berijken. Bakker, Supermarkt en de post. Dat was het hele dorp!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

mei 2018

• 8paul en nelly02-02-2018

geslaagde vakantie

toen wij daar waren hadden we juist de hittegolf lucifer en door de grote hitte kwamen we er niet toe om veel uitstappen te maken ,spijtig genoeg

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

juli 2017

• 3Ricky06-08-2016

Saai dorp

Voor het echte winkelen en terassen/eten moet je toch echt in de dorpen rondom gaan. In ankaran zelf is serieus niets te beleven.

• 2Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

augustus 2016

• 4Joëlle06-08-2016

Dit nooit meer

Er is echt helemaal niets hier te doen. Om 10 uur 's avonds is het al helemaal stil en verder overdag niet veel meer te doen dan aan het zwembad liggen. Voor kinderen is dit ook zeker niet leuk.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 4Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 2Stranden
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2016

• 6brummy15-08-2015

Ankaran zelf weinig te doen

In het dorpje zelf fis weinig te doen. Heerlijke pizza's, een supermarktje en bij de bakker lekker brood en ijs. maar je bent met de auto zo in een andere plaats, er is zoveel te zien in de omgeving

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad

juli 2015

• 5Vanja03-08-2015

Voldeed niet aan mijn verwachtingen

Klein slapend dorpje, moet het voornamelijk van de toeristen van het resort hebben. Heeft een paar winkels en een paar terrasjes maar niets cultureels. Ook geen gezellige boulevard. Voor gezelligheid en boulevardjes moet je elders zijn.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 3Stranden

juli 2015

• 1Lisa09-09-2013

Lelijke industriestad

In Ankaran is niks te doen. Veel industrie. Tegenover de camping zit een supermarkt, maar je moet naar Koper voor het echte winkelen.

• 2Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 4claessens6213-08-2013

Ankaran is matig

In Ankaran is niks te beleven, daarvoor moet je echt naar Koper of Piran gaan. Ook Izola is een leuk plaatsje. Neem de moeite om naar Llubljana te gaan. Trieste viel wat tegen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 6Stranden

juli 2013

• 7erna_hoefsmit03-08-2013

heerlijke vakantie gehad

wij (twee gezinnen) zijn van 15 t/m 30 juli op camping Adria geweest.We hadden twee tenten gehuurd. Bij aankomst zijn we zeer vriendelijk ontvangen door Derk die ons onze plaatsen liet zien. Zeer ruime plekken op een soort veldje. Op het middenterrein werd gevolleybald en gebadmintond. Dit was erg gezellig. Sanitair werd heel goed schoongemaakt. Complimenten voor de schoonmaaksters. De troep die er soms ligt wordt door mensen zelf achtergelaten. Voor tieners is er niet heel veel te doen maar onze kinderen (18 en 19) gingen naar een bar net buiten de camping en hebben zich prima vermaakt. In Koper heb je een groot winkelcentrum en ook een Lidl. De natuur is ook erg mooi. Je kunt er mooie wandel en fietstochten maken.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur