Angers (Maine et Loire)

hotels in Angers (Maine et Loire)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Angers (Maine et Loire)

Reviews over Angers (Maine et Loire)

• 8Luuk30-10-2012

Verrassend leuke stad voor doorreis

Op doorreis van Spanje naar Nederland besloten in Angers te overnachten. Wat een aangename verrassing! Angers heeft een bruisend centrum met veel leuke winkels en restaurants. De stad heeft vele klassieke gebouwen zoals kerken, forten en huizen die de moeite van het bekijken waard zijn.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 7c.hendrikx14-09-2012

Vrij sfeerloze stad

Bekendste attractie is het kasteel ; daarnaast zijn de stadsomwallingen wel aardig maar verder is er niet veel te zien.

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Sfeer in stad

Alleen gereisd in augustus 2012

• 8ra.jansen.klm31-08-2012

Dagje Angers is helemaal niet verkeerd...

Interessante burcht en centrum met redelijk veel terrasjes. Goed toeven in Angers (we zijn 2 nachten gebleven). Westkant (andere kant vd rivier) is niet de moeite.

augustus 2012

• 8Conny03-05-2012

mooie stad

Angers is een mooie stad en heeft veel te bieden zowel op cultureel vlak als om te winkelen. Je vindt er mooie oude gebouwen, kerken,goede musea en een bezienswaardig kasteel met prachtige gobelins.

Gereisd met partner in augustus 1995

• 8Rinus17-03-2011

Veel historie

Angers is een heel mooi stadje met een centrum met veel historische gebouwen, het meest bezienswaardig is het prachtige kasteel omgeven door een slotgracht waar zich nu een mooie baroktuin bevind, maar ook op de binnenhof bevind zich een mooie tuin. In een van de bijgebouwen van het kasteel bevind zich het mooie museum met de enorme wandtapijten van Apoclypse, vanaf de kasteelmuren heeft men een prachtig uitzicht op de stad en over de rivier. Een andere bezienswaardigheid in het stadje is de kathedraal St. Maurice met prachtige façade en twee ranke hoektorens. In het centrum is voorts nog het schilderachtige 16e eeuwse vakwerkhuis Maison d'Adam te bewonderen, het gehele stadje maakt op ons een pittoreske en schone indruk

Gereisd met vrienden in maart 2006

• 10Schut16-10-2010

verrassende stad

wij hebben angers een paar dagen bezocht, en vonden het een van de mooiste steden van frankrijk. Het kasteel is schitterend en een bezoek waard en ook de binnenstad is een bezoek waard. Vooral de prachtige winkelstraat die licht hellend de heuvel oploopt is echt prachtig. Goed winkelen hier!

• 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

januari 2010

• 8Yvonne22-03-2006

Mooie plaats waar je met goed weer ook lekker kunt "picknicken". Wij hebben er zelf alleen een tussenstop gehad, maar het plaatsje zag er leuk uit.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in maart 2005