• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Andenes

Reviews over Andenes

• 8Imke Baats03-07-2019

Absoluut hoogtepunt!

Met de boot van Senja naar Andenes is een prachtige trip! Een Walvissafari is een absolute must als je in Andenes bent. Je kunt zelfs orka's spotten! Ons verblijf in Marmelkroken, op 47 min rijden van Andenes, was perfect. Een verzorgde accommodatie met uitzicht op zee en bergen, waar je heerlijk kunt ontbijten en dineren, helemaal verzorgd door de eigenaresse zelf. Onderweg naar onze volgende locatie nog Elanden en zeearenden gespot!

• 1Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Kirsten casteleyn 24-06-2013

Mooiste plek op onze reis!

De weg naar stave is prachtig. Je kan dit per fiets of met de auto doen. Wij hebben een walvissensafari (whale center) gedaan. Erg koud en als je gevoelig bent voor zeeziekte dan moet je je hierop voorzien. De safari werd begeleid door 2 onderzoekers waaronder een Belgische. We kregen een professionele uitleg, wat een absoluut pluspunt is. Je ziet enkele potvissen en dan voornamelijk enkel de staart, dus dat heb je snel gehad.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Nettie Kuijer23-01-2012

Leuk om te shoppen en de voorraden aan te vullen

Er zijn vele leuke en handige winkeltjes. Zelfs een "vinmonopolet" waar sterke drank te koop is. Zoek geen souvenirwinkel, maar loop eens een huishoudzaak binnen. het mooiste bestek, de fijnste servetten, leuk en betaalbaar!

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2011

• 6Madeleine11-10-2009

Een walviscentrum

Het dorpje Andenes ligt op het Noordelijkste puntje eiland Andøya van de Vesterålen met een mooi uitzicht op de oceaan. In de zomermaanden worden van hieruit veel walvissafari’s gehouden. Ook komt men hier om het Noorderlicht te aanschouwen en de mooie zonsondergangen . De vuurtoren en de haven is leuk om te zien maar het stadje zelf vind ik niet veel aan. Het eiland Andøya en weg er naar toe langs de oceaan zijn werkelijk prachtig. Er zijn hier ook zandstranden.

• 9Omgeving
    • 6Sfeer in stad