Sorteren

Reviews over Amsterdam

Zeker een aanrader

Dhr. A
    6-6-2018

De ligging van het hotel is top. 10 minuten met bus 32/33 en je bent al bij centraal voor maar 3 euro. Tevens leuk personeel heb het wel eens anders gezien bij een bastion. Hebben heerlijk gegeten (Special Kip Kerrie en als toetje pannekoekje met ijs)

De kamer zag er redelijk uit voor de prijs! Zeker weten een aanrader.

Colette, Sem en Melissa bedankt voor de leuke avond.

Nardo
    5-6-2018

Ontvangst is super.mede mogelijk gemaakt door Melissa,Sem en Colette!!!lunchpakketten Top en Eten is Super.Al met al Dankzij Hun hebben we een super verblijf gehad en zekers de moeite waard voor the next Time.Service is zeer goed.Kamer ziet er op en top uit.Geen opmerkingen alleen maar lof en is echt een Aanrader 👊👊👊👊 Groetjes Nardo en Collega's Detasafe Appingedam(Groningen)

Geweldig

Mireille van Houten
    3-6-2018

Super vriendelijke mensen. Heerlijk ontbijt. Lekker terras. Fijne kamer. Alleen jammer dat er geen airco in de kamer was.

Super

Marjan Bussink
    18-5-2018

Leuk hotel met zeer vriendelijke gastvrouw.

Kamer was prima. Fijn bed. Schoon.

Op de hal douchen en toilet maar dat was bekend. Beide klein maar heel netjes .

Locatie in Amsterdam is top. Met 2 min. Bij de tram en leidseplein.

We komen zeker terug

Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Amsterda

Gunter B
    17-5-2018

Prima alcoholvrij hotel, zeer propere en ruime kamers met airconditioning en een heerlijk verwarmde badkamer met regendouche, de ligging van het hotel is rustig en ideaal zowel op vlak van bereikbaarheid met de wagen als de verbinding met Amsterdam centrum met de tram die voor de deur stopt, de moderne, veilige en betaalbare ondergrondse parking was voor mij zeker een groot pluspunt, zeer vriendelijk personeel en een overheerlijk ontbijt was voor mij de kers op de taart bij mijn volgend bezoek aan Amsterdam zal ik ongetwijfeld opnieuw voor dit hotel kiezen.

Amsterdam scoort een 8,4 uit 10, op basis van 957 reviews