Sorteren

Reviews over Amsterdam

Voor herhaling vatbaar

Claudia lippmann
    19-11-2018

Het ziet er allemaal erg schoon uit, de auto stond veilig in de parkeergarage. Erg vriendelijk, behulpzaam personeel. Ook het ontbijt was erg lekker!

Mooi hotel

Van Peij
    7-11-2018

Mooi hotel met mooie kamers en heerlijk in de vitality spa

Zó hoort een 4-sterren hotel te zijn. Schitterend!

Berend
    1-9-2018

Ligging is midden in een industrieterrein maar wel weer aan de ringweg. Daarmee heb ik ook het enige nadeel genoemd. Wat een prachtig hotel en prima kamers. Onze badkamer met bubbelbad en inloopdouche was perfect. Ook het zwembad: niet in een kelder maar op de bovenste etage mét glazen dak en uitzicht over de haven van Amsterdam via een panorama-uitzicht. En met een sauna en stoombad aan het zwembad kijk je vanuit de sauna met glazen wand zo over Amsterdam. Betoverende ervaring. En dan het ontbijt. We zijn doorgewinterde 4-sterren bezoekers maar dit ontbijt sloeg werkelijk alles. Perfectie en uitgebreid tot in elk detail. Ook de ruim opgestelde zitplaatsen geven een extra gevoel van comfort. Het personeel was zeer vriendelijk, professioneel en ervaren. Een klein minpuntje was dat de check-in wel 5 minuten duurde. Dat moet in enkele seconden geregeld zijn. Dit is een hotel die we weer gaan bezoeken. Enige min: lange check-in en ligging.

aanbeveling!

Nancy
    30-8-2018

prima bereikbaarheid. veelvuldig gebruik gemaakt van tram 5 en 24 naar het centrum. het hotel is kleinschalig, persoonlijk en professioneel. foutje wordt goed opgepakt. service is prima in orde. fijn arrangement via een touroperator. fantastische kamer aan de voorzijde, met uitzicht op apollolaan. vrij gebruik van perfecte koffie en fruit. prima ontbijtbuffet. mooie, rustige locatie. fijne bedden. fijn dat bij regen er een parapluservice is: top. 24 uurs bemanning van de balie.

L & T
    16-8-2018

Badkamer was schoon en groot genoeg, alleen een beetje jammer dat je geen raam open kon doen.