Reviews over Amstelveen

Top hotel en zeker de moeite waard !

Bebar
    11-6-2018
    Het hotel is makkelijk te bereiken en ligt direct aan de N521. Een leuke en rustige entree en vriendelijk personeel. We hadden een hele mooie kamer met balkon en de hele kamer had een harde vloer i.p.v tapijt wat ons het gevoel gaf dat het veel schoner is dan een kamer met tapijt. We hadden een zeer ruime badkamer met bad en aparte douche en daarnaast was nog een separate ruimte met het toilet. De badkamer zag er heel schoon uit (zowel de voegen als de kitranden waren helemaal schoon) voor een diner werden we verwezen naar restant " Nice" ongeer 50 meter vanaf het hotel ( hoorde volgens de ober bij het hotel en zou van dezelfde eigenaar zijn) waar we heerlijk gegeten hebben. Vanaf het hotel kom je makkelijk met het openbaarvervoer in Amsterdam.

Toppie

Toonen
    26-5-2018
    Fijn gastvrij hotel, heerlijke bedden en superontbijt. Ligt centraal gelegen dichtbij Arena en centrum Amsterdam goed te doen met bus. Super aardig en vriendelijk personeel. Als iemand wat te zaniken heeft over dit hotel boek dan amstel hotel ....

Heerlijk

Julia
    3-10-2017
    Bij aankomst zeer vriendelijke ontvangen door het personeel. Kwamen iets eerder aan en mochten gelijk al naar onze kamer. Kamers waren erg schoon en ruim. Heerlijk groot ontbijt buffet met veel keuze. 's Avonds in restaurant Nice gegeten wat om de hoek van het hotel zit. Hotel en restaurant zeker een aanrader!

Prima

J Lammens
    5-8-2017
    Proper, goede bedden, uitgebreid en prima ontbijt. Ligging goed, mooi tussen oude en nieuwe centrum Amstelveen en op loopafstand van Amsterdams bos.
Amstelveen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 15 reviews