Amritsar

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Amritsar

Reviews over Amritsar

• 9Carla30-05-2013

Uitgelezen plek om je reis te beginnen

Wij begonnen onze fietstocht van 2500 kilometer door Punjab, Rajasthan en Gujarat in Amritsar. De siks zijn super relaxte mensen en altijd vrolijk, in tegenstelling tot sommige andere bevolkingsgroepen in India.

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Ruurd09-11-2012

De Golden Temple Hermandir Sahib

Een geweldige ervaring om te zijn. Indrukwekkend. Vooral de sfeer van devotie en bereidwilligheid. Geen commercie.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 7peter26-09-2009

heet

's zomers erg heet (juli 2009: 46 graden). beroemd om zij gouden tempels. De grote gouden sikh tempel is de meest heilige tempel, die er is voor de sikhs. Op ca 20 km verder is de grens met pakistan, waar dagelijks het spektakel van de wisseling der wacht te zien is (grens met pakistan)

• 9Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8harlal18-08-2009

great place

beast in winters only , it is a great tourist spot & i think this place is fine for liveing , but in some areas .

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Alleen gereisd in augustus 2009

• 7peter07-08-2009

hot hot hot

mooie grote sikh tempel (gouden temel) plus nog een andere, kleinere gouden tempel. Het as er verschrikkelijk heet (46 gr. C) Dat is het er vast niet altijd.

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8Diana09-08-2007

Mooie omgeving in een pelgrimsplaats. vooral rond de tempel is veel te beleven; Het herdenkingspark van het bloedbad in 1918 en in het tempelmuseum een tentoonstelling van bloederige schilderijen en foto's over het roerige leven van de Sikh. Van hieruit maak je makkelijk een uitstapje naar het grensplaatsje Attari waar je de ceremonie rond het sluiten van de grens kunt bijwonen. Een belevenis op zich. Overnacht hebben we in de tempel zelf. Hier hebben ze kleine slaapzaaltjes van 3 of 4 bedden. Die kamers zijn schoon en worden bewaakt. Er zijn kasten die je met een zelf meegebracht slot kunt afsluiten. De kamers zijn echter slecht geventileerd en daardoor benauwd.

• 10Cultuur

Gereisd met partner in juli 2007