• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Amman

Reviews over Amman

• 8fleur06-11-2016

prachtig land, fantastische inwoners

mooie stad nog de sfeer van het midden oosten zoals dat was de laatste keer dat ik er (40 jaar geleden).geweest ben. Veel oudheidkunde, leuke kleine winkeltjes, gemoedelijke sfeer. Zeker aan te bevelen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 7Kristin Verbruggen03-02-2015

Druk,druk,druk

Drukke, 'autovolle' , weinig aantrekkelijke stad !

• 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

januari 2015

• 7skytycho26-09-2014

veel te bezichtigen

Veel culturele plekken te bezoeken

• 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in september 2014

• 8Marco12-01-2014

Mooie stad en goede uitvalsbasis

Vanuit Amman hebben wij een dag Umm Qais, Jerash en Aljun bezocht en een dag de woenstijnkastelen gecombineerd met de oude binnenstad van Amman.

• 9Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2013

• 6Juha15-12-2013

Mielenkiintoinen kaupunki vuorten rinteilla

Varsin erikoinen kaupunki ja rakennettu todellakin vuorten rinteille. On varmaan viemarointi ollu melkoinen haaste ;) Paljon vanhaa ja uutta sikin sokin sekaisn ja lomittain. Upeaiso moskeija ihan kaupungin ytimessa. Amfiteatteri myos nakemisen arvoinen seka argeologinen museo kannattaa tsekata samalla reissulla. Tahan kohteeseen paiva on ihan liian lyhyt aika, eika kaksikaan ole liikaa

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2013

• 8Linda26-10-2013

Bijzondere stad

Druk verkeer en toeterende auto's, maar ook leuke marktjes en prachtige moskeeën. Amman citadel is zeker een bezoekje waard en het nabijgelegen amfitheater is ook mooi (en groot). Er bestaat wel degelijk een uitgaansleven waar niks te merken is van de strenge moslimcultuur buiten. Wij belandden via de gids op een gezellige Cubaanse avond in de kelder van een hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 7kwillems218-06-2013

Rare, leuke stad!

Eigenlijk heb je in Amman niet veel te zoeken, het was een beginpunt van een prachtige reis door Jordanië die ik gemaakt heb met mij zus. Toen we hier aankwamen was het meteen al een chaos toen we de bus uit kwamen, iedereen wilde ons per sé in de taxi hebben. Dit kwam op ons vrij bedreigend over, en was ook gelijk het meest vervelende wat wij meegemaakt hebben. De mensen zijn over het algemeen heel vriendelijk in Jordanië, je kunt echter wel merken dat ze allemaal je geld willen, mede door de afname van het toerisme is dit zo. We hebben prachtige mensen ontmoet (nog steeds bevriend). Amman op zichzelf is niet heel bijzonder, een leuk stukje Amman is bij ''the Rainbow street''. Ook zijn er niet veel restaurants en bijna geen cafés en dergelijke. Kortom Amman: prima plaats voor 1 a 2 dagen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd in juli 2012

• 8Tamara07-06-2013

Moderne stad

Amman is een moderne en veilge stad. Je komt ook veel winkels tegen die wij in Nederland of vanuit Amerika kennen. De stad heeft ook mooie bezienswaardigheden; King Abdullah Moskee & de Citadel.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 7andré26-04-2013

Vele kleine winkeltjes , en druk verkeer

geroezemoes van personen , winkeltjes, soeks voor groenten enz.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8Leszek06-03-2013

Amman - historia

Ciekawe miejsce, z wieloma zabytkami.

Alleen gereisd in augustus 2012

10 van de 46 reviews gezien