• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Amersfoort

Dubbel gevoel

Karin
    1-10-2018

Goed hotel,al meerdere keren geweest.

Kregen de invalidenkamer,dus erg ruim,wat fijn was.is eerlijk gezegd wel aan wat onderhoud toe(verfje,vloer)

Douche te laag ivm met doelgroep invaliden.Bed erg goed.

Om 7.00 wakker gemaakt door een groep die buiten hard praatte en met kamerdeuren smeet.Hierdoor slecht geslapen.

Zijn we overigens niet gewend in dit hotel,waar het meestal als thuiskomen voelt en rust heerst.Personeel receptie erg vriendelijk,zo ook in de rest van het hotel.

Heerlijk verblijf

Ilse
    17-9-2018

Prachtig hotel op loopafstand van het centrum. Alles lijkt vrij nieuw; mooie open receptie en lobby, ruime kamers, goed sanitair. Wij hebben ons uitstekend vermaakt. Vonden het ontbijt te duur, dus dat hebben we niet genomen.

Geweldig!!! Super!!!!

S Woudstra
    8-9-2018

De service was helemaal geweldig. Upgrade van de kamer!!! Medewerksters aan de receptie waren geweldig. Ga ik zeker naar terug. Geweldig hotel!!!!!

Geweldig!

Luna
    10-8-2018

Wij hadden voor één nacht de executive suite geboekt. Nadat wij vriendelijk ontvangen zijn bij de incheck gaan wij naar de suite, gelegen op de 10e verdieping in het hotel. Een prachtig uitzicht kwam ons direct tegemoet na het openen van de deur. Wij waren meteen overdonderd van alle luxe in de suite. Een heerlijke jacuzzi en een kingsizebed, apart slaap-/woongedeelte en vooral de vele ramen in de kamer deden ons goed en gaven ons veel rust. Er lag vers fruit, spa blauw/rood voor ons klaar en een mooie welkomstbrief. Nadat wij onze spullen hadden uitgepakt zijn wij bij de receptie gaan informeren over een verlengingsnacht. Weer werden wij erg vriendelijk geholpen door de receptioniste (Rosa) en hebben wij besloten een nacht te verlengen. De locatie van het hotel is ideaal! Gelegen tegenover bioscoop Pathé en de binnenstad is op 10 à 15 minuten lopen. Wij hebben zeker genoten!

Perfect!

Harriet
    8-8-2018

Heerlijk hotel. Vriendelijke ontcangst. Voorzien van advies voor diner door portier. Zeer ruime kamer met bank/zitgedeelte. Ruim goed bed met voldoende kussens. Sanitair schoon en compleet. Airconditioning was prettig met zomerse temperaturen. Ontbijt was fantastisch, aan werkelijk alles gedacht ook voor dieten en voorkeuren. Lekkere koffie!

Minpuntje: voor dit bedrag mag je best gratis parkeren aanbieden in een zo goed als lege parkeergarage onder het hotel.