• Type accommodatie

hotels in Ameland

Reviews over Ameland

In één woord: geweldig!

Sanne, 17-2-2018

Wat is Hotel van Heeckeren een heerlijke plek!!

Als je op het prachtige Ameland aankomt, is het hotel slechts een klein kwartiertje wandelen. Het hotel ligt middenin het gezellige dorpje, waardoor je snel bij alle restaurants bent en gemakkelijk 's avonds een drankje kan doen in één van de cafés. Ook is de ligging van het hotel perfect voor een strandwandeling: in eveneens een kwartier lopen ben je op het strand, maar mocht je een fiets hebben, zijn er nog veel meer opties. Waar je ook heen wil, het hotel ligt altijd centraal en is daarom een ideale uitgangsplek!

Maar niet alleen de locatie is super, het hotel zelf is eveneens heerlijk! De kamers zijn ruim, schoon en heel mooi en hip ingericht. Het bed is gigantisch en ligt heerlijk, de regendouche is zo fijn dat je er nooit meer onderuit wil en de rituals doucheproducten zorgen voor een luxe gevoel. In het hotel is een grote woonkamer waar je heerlijk kan relaxen: heerlijke banken, spelletjes, tijdschriften en grote ramen om lekker naar buiten te kijken. Het ontbijtbuffet is ontzettend uitgebreid en heerlijk! Vers sinaasappelsap, een enorme hoeveelheid verschillende soorten broodjes, kazen en ander beleg en vers exotisch fruit. En dan ook nog de gehele dag onbeperkt koffie, thee en koekjes: wauw.

Ook de service is super: je wordt klantvriendelijk verwelkomt, het personeel is in voor een praatje, je kan je spullen in een afgeschermde ruimte stallen als je te vroeg bent aangekomen of nog wat langer op het eiland wil blijven na het uitchecken en je krijgt uitgebreid advies over lekkere restaurants en mooie plekken op het eiland.

Kortom: een geweldig hotel waar wij zeker terug gaan komen! Bedankt voor het heerlijke verblijf!

Een heerlijk hotel

Anka Wilmes, 16-2-2018
    Een erg goed hotel, met echte-bonen-koffie ook op de kamer. Ontbijt kan niet beter. Kamers zijn erg mooi ingericht en comfortabel.

Geweldig!

Jet, 10-2-2018
    Erg leuk dorpje met op loopafstand een prachtig strand! Lekker gewandeld en heerlijk gegeten.

Genieten

Daniella, 7-2-2018

Bij ons arrangement zat een 3-gangendiner op dag van aankomst. Wij zagen het en dachten mmmm niets voor ons. Zijn meer van de gewone dingen snitzel ofzo. Maar wat hebben we lekker gegeten.

Lokatie van dit hotel is super. Je bent zo op het strand om uit te waaien en ook zo in het dorp. Ontbijt was ook niets op aan te merken. Enige minpunt is dat ik de prijzen te hoog vind.

Heerlijk verblijf!

Rozenveld, 28-1-2018
    Wij hebben een heerlijk weekend gehad! Hotel de jong is een gezellig hotel waar je , je direct thuis voelt ! De eigenaren en personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn goed en het ontbijt, lunch en diner heerlijk. Kortom een echte aanrader!
Ameland scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1874 reviews