• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Alpbach

Reviews over Alpbach

• 7Renate27-02-2019

Voor herhaling vatbaar !

Klein dorp. Je kunt lekker eten in Rosmoss. Leuk gevarieerd skigebied met leuke restaurantjes. De skiroute is erg leuk om te doen. Uitjes zijn wat verder rijden... in Schwarz lekkere bakker op de hoek... Swarowski tentoonstelling on Wattens een aanrader... Innsbruck ook erg leuk... zeker met kerstmarkt erbij. Geen aanrader was voor ons het strudel restaurant in Innsbruck. Veel plezier !

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 4Après ski

Gereisd met vrienden in december 2018

• 8Cindy Kurvers22-02-2019

Genieten van authentieke sfeer

Alpbach is een prachtig authentiek dorp nog net in het Zillertal. Heel makkelijk vanaf de autosnelweg aan te rijden. Gezellige straatjes, een supermarkt, winkeltjes en mooie appartementen en hotels. Door de afspraken in het dorp dat er vanaf de eerste verdieping enkel met hout gebouwd mag worden, blijft de Oostenrijkse stijl behouden voor het dorp. Wij logeerden in hotel Zur Post een prima uitvalsbasis voor het skigebied Skijuwel Alpbach-Wildschönau. Er lag een flinke bak sneeuw en we hebben genoten van de afwisselende en uitdagende pistes! Het gebied lijkt klein op papier, maar in werkelijkheid voelt het door de verbinding met Wildschönau echt als een groot skigebied aan. Prima geprepareerde pistes, elke dag weer! En heel veel kleine gezellige hutjes op de berg, waar het goed eten en drinken is. Alpbach... een echte aanrader!

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Skigebied beginners

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Esra08-02-2019

Gemoedelijk en knus dorp

Gemoedelijk dorp en ‘schonstes dorf Osterreich’ op bordje bij binnenkomst dorp is niet gelogen. Zowel in de winter als de zomermaanden is het er prachtig. Kom hier al van kleins af aan. Vanuit elk huis in alpbach heb je een mooi uitzicht op de berg en je hebt er fijne restaurantjes winkeltjes. De skibus zouden ze wat mij betreft wel elektrisch mogen maken want de diesel/benzine lucht ruik je wel door het hele dorp als hij is langs gereden, jammer wel! Verder is alles top! Verblijf is ook goed geprijsd en niet zo schandalig duur als bijv gerlos. Een aanrader voor jong en oud, super ook dat er sinds een aantal jaar twee gebieden met elkaar verbonden zijn zodat het aantal km aan pistes ook wat meer is.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Skigebied beginners
    • 6Zorg voor natuur

maart 2018

• 9Adri12-01-2019

Heel bijzonder dal

Dit is een dorp gebouwd in oude stijl. Er zijn zoveel mogelijkheden om de vakantie te vieren zoals jij dat zou willen. van appartement wat je kunt huren tot een bijna 5 sterren hotel met alles er op en aan. Van wandelen mountainbiken raften enz. tot de wintersporten. of gewoon relaxen. Ga vanaf mei tot en met oktober eens wat vroeger de bergen in en je zal ze zien de gemzen herten bergmarmotten enz. of nog vroeger naar boven om de zonsopgang te zien of juist laat naar beneden om de zonsondergang te zien. Het maak niet uit soms is het alsof de tijd heeft stilgestaan. Ga eens naar Alpbach en zie voor jezelf wat dit dorp en zijn omgeving je te bieden te heeft.

• 10Uitgaanslevenn
    • 6Skigebied beginners

Gereisd met partner in december 2018

• 4j.j.01-07-2018

onbereikbaar

We verbleven in Inneralpbach, een prachtige omgeving maar helaas totaal niet geschikt voor iemand in een rolstoel. Het dichtsbijzijnde restaurant waar we lopend heen konden (Wiedersbergerhorn) was 20 minuten lopen omhoog, flink duwen achter de rolstoel en naar beneden natuurlijk flink "op de rem". Verder was daar niks! Met de dichtsbijzijnde kabelbaan konden we niet naar boven omdat de rolstoel te breed was (rolstoel 65 cm en de deuren van de cabine 62cm) terwijl we een heel gewone rolstoel hebben, niet een extra brede of zo. Met de bus konden we niet mee want die heeft alleen traptreden. Alpbach, wat dichtbij lag, loopt zo steil omhoog dat het haast niet te doen was plus dat in de bocht van de weg zomaar het trottoir ophoud en waar blijf je dan met je rolstoel terwijl het verkeer daar best hard de hoek om komt rijden. Sorry maar voor ons geen Alpbachtal meer.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Sfeer in stad
    • 1Skigebied beginners
    • 1Skigebied gevorderden
    • 1Après ski
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Familie Botterman10-03-2018

Super leuk, betaalbaar en alles bij de hand

Ben je op zoek naar een mooi, uitgebreid maar nog rustig skigebied dan heeft ski juwel je alles te bieden. Boek een appartement in Gastehaus Liftstuberl Alpbach en je hebt met je gezin een super A-locatie voor relatief weinig geld. Alles er op en er aan, onder aan de piste, apresskibar & restaurant in huis en naast de gondel. Deze geweldige locatie is ook nog eens zeer goed met de auto bereikbaar want is maar een kwartiertje vanaf de snelweg.

• 7Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden

februari 2018

• 9Britje16-01-2018

gezellig thuiskomen in Alpbach

Albach is een gezellig dorpje waar veel mensen al jaren komen. Het dorpje is zowel in de zomer als de winter erg mooi. Allemaal authentieke huizen en in de zomer heeeeel veel bloemen. De Ein heimische zijn erg vriendelijk en je leert ze door de jaren heen goed kennen. De meeste restaurants zijn erg lekker en de prijskwaliteit verhouding is top. Het is een mooi skigebied met veel mooie uitzichten. Het is elk jaar weer genieten!

• 7Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden

februari 2017

• 10Janine Janssens07-01-2018

Uniek ydillisch plaatsje

Alpbach is zo'n mooie plaats, Prachtig skigebied en allemaal zulke vriendelijke mensen.

• 10Skigebied beginners
    • 10Après ski

december 2017

• 8Gineke02-12-2017

Geweldig!!

We logeerden in pension/appartement Achensee in het prachtige dorpje Alpbach. Mooi appartement en zeer goed onderhouden. Erg aardige en behulpzame eigenaars die wel weten hoe ze de gasten het naar de zin moeten maken. Wat ook erg aantrekkelijk is dat je een AlpachCard kreeg waarmee je o.a. gratis van diverse kabelbanen gebruik kunt maken en daardoor op "hoogte" mooie wandelingen kunt maken. Kortweg gezegd: superverblijf in "Achensee"

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Marco27-11-2017

Super gebied, prijs kwaliteit uitstekend

Geweldig gebied. Heerlijke afdalingen, zowel op ski als ook op snowboard. Genoeg gelegenheid om stops te maken om iets te drinken/eten. Zeker een aanrader.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad