We hebben een aantal aanbieders voor Almerimar voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Almerimar voor je op een rij gezet:

Reviews over Almerimar

Hotel goed omgeving dood.

Rob Smink,
    25-9-2017

Hotel op zich is mooi. Zo'n mega ontvangshal heb ik nog niet mee gemaakt.

Wij hadden kamer 207 op de 1ste verdieping en die was echt groot .

Restaurant was goed en schoon met voor een ieder wel iets lekkers te vinden.

Zwembad was ruim met 2 glijbanen .

Omgeving is niets te vinden zelfs niet rond de grote jachthaven.

Huur echt een auto anders wordt het vervelen tenzij je voor de zon komt.

Wij hebben zelf 1235 km gereden in 8 dagen tijd maar wel meer gezien dan een ruime omgeving voorzien van Kassen.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch hotel

anniepannie,
    7-9-2017

kamer : luxe kamer (last minute geboekt)

eten : superlekker,,voor elk wat wils

animatie : goed voor jong en oud (enkel in het spaans)

personeel : heel vriendelijk

hygiene : heel proper onderhouden supergroot hotel

prijs/kwaliteit buitengewoon

Een AANRADER!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel

M van Dam,
    10-8-2017

Mooi schoon hotel, prima afwisselend eten, voor elk wat wils. Veel Spanjaarden weinig Nederlanders . Jammer dat er totaal niks in Nederlands was, animatie niet echt Spaans gericht. Boulevard was prachtig alleen jammer dat de enige winkel zeker 15 minuten lopen is. Geen 400m zoals in de reisbeschrijving staat. Pinautomaat niet gevonden. Gezinskamers voor 2 volwassenen en 1 kind erg klein.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

zaaalig hotel en zwembad.Naast zee gelegen

van herck geert,
    16-9-2016

Het is echt een hotel om aan het hotel zelf te verblijven dus veel andere dingen zijn er niet te zien maar dat is helemaal niet nodig want een fantastisch team staat klaar van s morgens tot s avonds om je te entertainen. Ook voor je kind is er een toffe opvangclub en avonddisco. Het eten is iets minder dan bij ons maar ja belgische mensen zijn nogal verwent qua eten he. Alles in buffetvorm en bij de all in zitten ook de heerlijke mochitos en de patatas(chips) inbegrepen. Het hotel ligt net aan zee en er is een superzwembad en een supergroot peuterbad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Supervakantie!

Sofie,
    4-8-2016

Ar Almerímar heeft een all-informule die voor Spanje zeer goed is. Aan 't zwembad krijg je grote plastieken bekers. Ga je aan een tafeltje zitten, krijg je glazen. Het eten in 't restaurant is gevarieerd & lekker. Enige werkpunt is de warmte van het eten, soms wat aan de koude kant. De animatie is top! Elke morgen komt 'Kike' de kids in het restaurant hallo zeggen. Nadien danst deze verkleedpop & begint de animatie. Aerobic, aquagym, waterpolo... en dit ingedeeld in 3 groepen: juniors, teenagers & volwassenen. Werkpunt is dat er meer Engels, Nederlands... gesproken wordt door de animatie, nu vaak enkel Spaans. De kamers zijn proper en verzorgd, airco werkt perfect! Er zijn voldoende liften. Buiten is er een poort naar 't strand. Hier even je kaartje insteken en je bent er (veiligheid!). De avondshows waren leuk. De animatie steekt er veel werk in, ook mag het hier wat meer gericht zijn op de niet-Spaanse gasten. We hebben een supertoffe week beleefd en willen nog eens teruggaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016