hotels in Aljezur

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Aljezur

Reviews over Aljezur

• 10Marjolein Oudshoorn22-08-2020

Kids paradijs

Gordon en Monique zijn een geweldige gastheer en -vrouw, we voelden ons erg welkom. De kids hadden het zo fijn dat we ze met moeite mee kregen naar de prachtige strandjes in de buurt. De huisjes zijn super leuk ingericht, inclusief trommel en/of klimtouw, wat de kids fantastisch vonden. Gordon weet precies op welk strand je op welk moment moet zijn om te surfen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

juli 2020

• 8Aerts25-07-2015

Zeer goed voor een rustige vakantie

We waren daar bij een B&B, genaamd Baxri. Van daaruit de streek ontdekt. De natuur is geweldig, heel rustig. Ook het verkeer is lekker rustig.

• 4Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Fam Smeets09-05-2015

Rustig dorp

Aljezur is een rustig dorp met de benodigde voorzieningen zoals supermarkt, bank, winkels en restaurantjes. In de omgeving zijn veel meer andere plekken die de voorkeur krijgen boven Aljezur.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

april 2015

• 7laura28-07-2014

prima

niet heel spannend, maar wel rg mooie stranden in de buurt

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Matthea20-07-2014

Schattig klein Portugees dorpje

Aljezur heeft een kleine overdekte markt met verse (mooie!) vis uit zee en groenten en fruit direct vh land. Verder een paar leuke, kleine cafeetjes met vriendelijk personeel en, handig, een grote Intermarché.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Rissy28-06-2014

Prima supermarkt in Aljezur

Verder ben ik er eigenlijk niet geweest...

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juni 2014

• 8cageti16804-06-2014

Een wat slaperig stadje op een mooie plek

Aljezur bestaat uit twee gedeeltes, gescheiden door een vallei. In het oude deel staat een Moorse vesting uit de 12e eeuw. Hier is ook de dagelijkse groente, vis en vleesmarkt. Het nieuwere deel heeft een 18e eeuwse kerk als middelpunt. Hier staat ook een grote Hypermarche supermarkt (elke dag open). Ook wordt hier 1 maal per maand een rommelmarkt en 1 maal per maand een huishoudelijke markt gehouden. In Aljezur zijn verder voorzieningen als banken, een aantal restaurants en een apotheek.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

januari 2014

• 8Aagje07-04-2014

Mooie regio

Een kronkelweg leidt je langs de westkust tot in Alzjezur: een klein stadje met een hoog gelegen historisch deel en een nieuwer centrum met enkele winkels. In april zeker niet toeristisch, al vind je er wel zaken om te eten of iets te gaan drinken. wat vooral de moeite is, is het natuurpark waarin het ligt en de talloze prachtige stranden. De moeite voor natuurliefhebbers, wandelaars, fietsers en surfers.

• 8Cultuur

Alleen gereisd in april 2014

• 7borrego16-01-2014

leuke tussenstop

Leuk plaatsje om even bij te komen op weg naar het zuiden. Gezellig knooppunt direct aan de doorgaande weg met supermarkt en diverse restaurantjes.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in november 2013

• 8mevrouw seijbel12-11-2012

Provinciestadje als uitvalbasis van excursies

Aljezur is een provinciestadje waarvandaan excursies goed mogelijk zijn. Niet zo druk als de zuidkust van de Algarve met een milder klimaat

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2012