• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

hotels Alice Springs

Reviews over Alice Springs

Mooi en rustig gelegen buiten centrum

Lidy_en_Jaap
    23-3-2014

Een aantal nachten in dit hotel doorgebracht. Ligt aan de doorgaande route vanaf de luchthaven naar de stad, Redelijk rustig met af en toe wat geluid van het tegenover gelegen sportveld.

Kamers zijn redelijk ruim maar de airco heeft het moeilijk om de kamer af te koelen als je de hele dag op pad bent geweest. Bedden zijn prima en ook de douche is goed.

Personeel aan de receptie zeer behulpzaam en vriendelijk, gratis gekoeld water en koffie als je daar even moet zijn.

Helaas geen gratis WIFI op de kamers, maar als je wilt een half uur per dag gratis in de receptie en de bar.

Fijn hotel met zwembad

Dave
    18-1-2014

Groot hotel met goede kamers.

Ontbijt is prima, shuttle service naar vliegveld ok.