• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Alicante

Reviews over Alicante

Perfecte ligging en een prima hotel

Pieter, 20-11-2017
    Recht tegenover de Mercado (zeer grote centrale markthal) en de bushalte ligt dit hotel zeer gunstig voor een stedenvakantie. Alle bezienswaardigheden, talloze restaurantjes, winkels etc liggen op loopafstand. De tramhalte vind je op 3 minuten en het grote treinstation op 10 minuten lopen. Het hotel zelf biedt goede kamers met tv (geen NL zenders), minibar, ruime bedden, badkamer met bad/douche, toilet en bidet en haardroger. Wij hadden een kamer aan de voorzijde, maar door de goede isolatie van de ramen was er geen geluidsoverlast van de drukke straat. Het ontbijt was werkelijk perfect, zelfs met verse jus d' orange, bruinbrood, goede koffie, diverse zoetigheden. Personeel is uiterst vriendelijk. Wij kregen bij vroege aankomst (11.00) direct onze kamer, i.p.v. op het gebruikelijke tijdstip van 16.00 uur. Check out is 12.00 uur. Late check out 14.00 uur. Dagelijks schone handdoeken, beddengoedwissel om de 3 dagen.

Fantastische service en geweldige ligging!

Jacqueline, 9-10-2017

Dit hotel heeft een zeer goede ligging ten opzichte van het strand, de haven, het centrum en Castillo de Santa Bárbara. De bus vanaf de luchthaven stopt om de hoek. Het is een zeer goed hotel voor een stedentrip met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ruime, schone kamers en zeer vriendelijk personeel. Er wordt een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd met goede koffie. Koffie en thee zijn overigens de hele dag gratis te verkrijgen. De laatste dag hadden wij de avondvlucht en in het zusterhotel 50 m verderop konden wij, na een middag strand, in de kelder douchen en omkleden. Wij kregen zelfs een badhanddoek!

Enig minpuntje was dat één van de kamers bij aankomst naar sigarettenrook stonk, maar hier werd direct actie op genomen. De service is uitmuntend!.

4 sterren waard

Johan, 8-6-2017
    Perfecte ligging. Goedkoop met bus om de 20' van luchthaven naar hotel. Prachtig gerenoveerde kamer 3004. Wifi op kamer uitstekend. Gratis handdoeken voor strand en zwembad. Ruilen geen probleem. Hadden kamer en ontbijt. Ontbijt was eerste klas. Ruimte genoeg om 9u. Uitzicht op jachthaven is beterkoop (30 euro per nacht) en evenzeer mooi;,ik ga niet op vakantie om op kamer te zitten. Mooi en druk strand. (begin juni) 18 euro voor ganse dag voor 2 ligbedjes met parasol. Alicante is mooie stad met mooie esplanada. Wandel eens binnenstad in en zoek de gezellige terrasjes op waar iedereen samenkomt. Meer info aan balie hotel. Kortom, voor een vijftal dagen even genieten de perfecte plaats.

mooi groot hotel, goede service. beetje gedateerd.

van de Hoef, 29-4-2017
    mooi groot hotel, goede service, mooi uitzicht over haven aan de ene kant en strand aan de andere kant. Beetje gedateerde inrichting.

Ideaal hotel voor city trip

Linda, 28-4-2017
    Vanuit het vliegveld van Alicante kun je met de bus gemakkelijk dit hotel bereiken. Hotel is centraal gelegen. Buitenkant oogt wat gedateerd, binnenkant prima. Wij hadden een zeer ruime familiekamer: 2 kamers, kids hadden een stapelbed. Het ontbijt is heerlijk, zijn al in veel hotels geweest maar zo'n vers en luxe ontbijt hebben we nog nooit gehad.
Alicante scoort een 8,1 uit 10, op basis van 497 reviews