• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

hotels in Algarve

Reviews over accommodaties in Algarve

Hotel Auramar paradijsje in Albufeira.

Hannie, 10-2-2018

We zijn hier in maart en december geweest.

Het Hotel heeft een adembenemend uitzicht op de zee,het strand, de rotsen, en schitterende tuin.Het hotel heeft 4 gebouwen Alle kamer worden dagelijks schoongemaakt en schone handoeken.Het all inclusief is erg afwisselend zo dat ik altijd wel wat kiloos aan kom Gratis WIFI bij receptie lounge.Gratis hotelbusje naar Albufeira Old Town.De kamers worden nu in fases helemaal gerenoveerd.Er is iedere avond live muziek en geweldige shows.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Schitternde tuin met 2 zwembaden.Met uitzicht op zee.Kortom een toplicatie voor een geweldig Hotel Auramar.

Fantastisch in één woord

Rudi, 10-2-2018

Hotel Alisios is het beste hotel in de Algarve wij zijn er al meer dan 20x geweest en het is altijd weer een feest om hier heen te gaan.

Management en Staff zijn altijd vriendelijke en behulpzaam en geven je het gevoel Echt welkom te zijn eenmaal in dit hotel is niet genoeg

Prima hotel, te gekke prijs in het laagseizoen

ruudvanbeek, 5-2-2018

Wij hadden snel een overnachting nodig in Quarteira, dit hotel leek goed te voldoen volgens een aantal reviews.

Bij aankomst vriendelijk en prima ontvangen. Goede kamer met grote badkamer. Het ontbijt bleek ook best aardig de volgende ochtend.

Gezien de prijs die wij betaalden (€ 27,00 voor 2 personen incl. ontbijt) weinig te klagen. Even het ontbreken van een haarfohn niet meegerekend; je verwacht gewoon dat die op de kamer aanwezig is. Even naar de receptie om er een op te halen. Daar wilden ze in 1e instantie 20 euro borg voor hebben... Naar wat gefronste wenkbrauwen en even de manager aankijken kon hij toch zo mee.

Het kan altijd luxer en beter, alleen niet voor deze prijs ....

prachtige plek

gailien, 1-2-2018

Appartementen complex ligt vlak naast het hotel. Ruime appartementen alleen de slaapbank in de kamer lag knap beroerd. We hadden een beneden appartement met een terras. heerlijk ruim en schaduw van een mooie palmboom. App wel vrij gehorig buitendeur is met geen mogelijkheid zacht dicht te doen. Alles aanwezig, oven en magnetron aanwezig. ruime slaapkamers. Schoonmaak was uitstekend elke dag door de zelfde vrouw. Handdoeken verschoond als je ze op de grond legt. bedden werden ook opgemaakt en paar x p.wk verschoond Alleen theedoek ontbrak

Zwembad heeft zoutwater. Dat is behoorlijk wennen. Maar we gingen het liefst naar de zee. deze is fantastisch. Een mooie baai met schitterende rotsen. Bij eb kun je een heel eind lopen naar andere baaien. De strip (uitgaanscentrum) ligt op paar minuten lopen en oud albufeira is lopend te doen maar met een tuktuk is een leuker manier. Is wel een lange steile trap om bij het strand te komen

Het was geweldig , ook mindervalide kunnen er heen

Nel Vink van der Linden, 30-1-2018

Hebben op navraag van kamer mogen wisselen. Dit was fijn.

Voor ons de eerste keer all-inclusive waren zeer verrast geweldig goed ennn alles was WARM en alles was tot het einde warm dus ook de laatste gasten hadden warm eten. ( zeer belangrijk )

Dat van uit het Hotel en service Busje rijd naar Albufeira en terug paar keer per dag,

je kan van uit Albufeira naar het strand.

Als je kan , en de uitdaging wilt aangaan kun je ook lopend over het strand

terug naar het Hotel.

Ben slecht ter been was voor mij een uitdaging ( met 1 kruk ) Maar het is gelukt.

onderweg kun je aan het strand uitrusten.

Je moet dan wel via een trap ( zijn plateau`s ) waar je even kunt rusten in de duinen terug naar naar het Hotel. Was voor mij de moeite waard.

Algarve scoort een 7,9 uit 10, op basis van 6266 reviews