Albufeira

Reviews over Albufeira

Top hotel !

Coen Dammers,
    18-4-2019

Heel goed hotel , perfecte ligging net buiten alle herrie van dronken eng...... Vriendelijk personeel, schoon Zeer uitgebreid ontbijt en avond buffet Ook A la carte een aanrader Een aanrader!!

Gereisd met partner in april 2019
    João Meireles - General Manager, Manager, 19-4-2019

Dear Mr. Coen Dammers.,

We thank you for having taken the time to fill out our questionary with your comments about your stay at the Hotel Apartamento Cerro Alagoa. We welcome all your comments and suggestions, they deserve our best attention.

Our main objective is to continuously improve to better serve our guests, always trying to exceed your expectations. Your comments and suggestions are therefore very valuable for us and help us in correcting eventual deficiencies and in improving our service levels.

We sincerely hope to be able to welcome you back to our hotel in the near future and look forward to greeting you personally upon your arrival.

With sincere regards,

João Meireles (General Manager)

Prima hotel

B. Krones,
    18-4-2019

Niet aan te raden voor mensen slecht ter been: hotel gelegen op een heuvel. Vriendelijk personeel, schone kamers, eten goed: geen luxe maar wel wat prima hotel👍🏻

Gereisd met partner in april 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig

Angele van Basten,
    16-4-2019

Rustig en erg prettig gelegen appartementencomplex, maar toch ook op loopafstand van alle gezelligheid van het uitgaansgebied van Albufeira. Het appartement is erg ruim, uitstekend voor 2 volwassenen en 2 pubers ook sliepen de kinderen in de huiskamer. Prachtig terras erbij. Ook de faciliteiten waren erg fijn; heerlijk, wel wat koud in oktober, zwembad, leuke sportfaciliteiten en het winkeltje bood genoeg spullen voor ontbijt etc. Heerlijke dagen gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima accomodatie

Jos van der Linden,
    15-4-2019

Prima accomodatie van alle gemakken voorzien. Goed restaurant met prima prijzen. Volop zonnestoelen, goed binnenzwembad, fijne fitnessapparatuur. Ik de periode dat wij zijn geweest een aangename prijs.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tophotel alles top in orde!

Gerdina,
    15-4-2019

Superleuk hotel ! Alles prima verzorgd ook eten was prima voor zo'n scherpe prijs!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019