hotels Albufeira

Reviews over Albufeira

in een woord geweldig

g & g,
    4-12-2018

voor en naseizoen perfect voor oudere zonder kinderen . rustig , geen getrek bij eettentjes en barretjes , mooie omgeving met schitterende vergezichten, uitstapjes wel aan te raden als je wat langer in deze regio verblijft , omgeving heft zoveel meer te bieden . in voorjaar en najaar al en nog heel mooi weer . prober een keer en je bent voor altijd verkocht aan deze omgeving

Super ruim appartementen complex

Lobke Verhoeven,
    2-12-2018

Het is een heel mooi ruim appartementen complex wat bestaat uit 3 delen 1-2-3. Er zijn super mooie appartementen die uitzicht hebben op de zee. Vooral in rij 109 lig je heerlijk met een zwembad onder de appartementen en een grasveld om op te liggen onder de appartementen. In de herfstvakantie was er ook elke dag een potje voetbal voor de kids dit vond mijn zoon geweldig.

Helaas hadeen we een week waarin het weer niet echt mooi was. Jammer want de zwembaden zijn super mooi.

Op loop afstand van albufeira. Echt een plaats om in de zomer een keer terug te komen.

De algarve is prachtig en heeft super mooie stranden

Uitstekende prijs-/ kwaliteitsverhoudeing

Fam. Sanders,
    1-12-2018

Vila Petra: Goed uitgeruste kamer met zelfs een strijkijzer en strijkplank!

Goed onderhouden complex met een mooi zwembad

Rustig en schoon hotel voor een fijne vakantie.

Roberto,
    1-12-2018

Prima kleinschalig hotel met alle voorzieningen voor een fijne vakantie. Niet geschikt voor kinderen want er zijn hoofdzakelijk 55+ gasten die van rust houden. Op loopafstand zijn er leuke strandjes en goede restaurants. Dagelijks gaat er op diverse tijden een gratis busje naar Albufeira. Prima ontbijt diner onder de maat.

Leuke vakantie voor goede prijs in de winter

J.,
    28-11-2018

Prima verblijf in Alfagar 2. In de winter weinig te doen voor kinderen. Omgeving weinig te doen. Ligt aan vrij drukke weg. Kamers aan de zijkanten toch last van verkeersgeluid. Avondeten niet heel uitgebreid maar goed voor de prijs. 49.50 voor 3x p.p in winter. Uitchecken 11.00 ,in- om 16.00 uur. Auto gehuurd schuin t.o in kiosk. Goede prijs en service. Correct personeel. Zwembad binnen klein, Alfagar er naast is binnenbad groter en mag ook gebruikt worden. Buitenbad ijskoud. Supermarkt medewerkster Alfagar 1 probeerde me 2X met wisseltruc geld te ontfutselen, beter altijd pinnen. Laatste dagen gezin met luidruchtige kids als buren en dan is het best gehorig.