Albert (Somme)

hotels in Albert (Somme)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Albert (Somme)

Reviews over Albert (Somme)

• 6baret antoine31-07-2019

tres peu de choses a dire c etait qu une soiree

j ai trover le centre ville sympa nous sommes aller boire une petite biere en ville tres sympa

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Paul03-07-2015

Rustig provinciestadje

Het stadje Albert heeft wel wat bezienswaardigheden, waaronder natuurlijk het 1914-1918 museum. Maar verder ben je snel uitgekeken. Ik ben hier eerder in november geweest, toen was het gewoon stil met bijna lege restaurants. Nu eind juni was die sfeer veel beter. Meer toeristen. Tip om lekker te eten in een eetcafé: Hygge café, tegenover de kerk. Sfeer van een Engelse pub.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 7Paul19-10-2013

Leuk Frans stadje met diverse bezienswaardigheden

Wij waren hier 1 nacht in oktober, doordeweeks. Buiten het hoogseizoen en buiten het (wellicht drukkere) weekend. Overdag kun je je makkelijk een (flink) dagdeel in de stad vermaken: het fraaie ondergrondse WO1- Somme 1916 oorlogsmuseum, de basiliek, wat winkelstraten, een park, mooie straten en panden. 's Avonds was er tijdens ons bezoek weinig te doen. Er waren wel een paar restaurants open, maar die waren bijna leeg. Tip: het restaurant van Hotel de la Paix is erg goed, in het restaurant van hotel De La Basilique zitten meestal wel meerdere mensen. Maar Albert is een uitstekende basis om de WO1 geschiedenis van de slag om de Somme te verkennen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur